Gå til innhold

Favoritt proteinpulver?


Espen Espelund

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har kjørt litt MyProtein, men blir dyrt i lengden for en fattig student. Hva regnes som det billigste? Helst sjokolade. Og lønner det seg å kjøpe på nett, eller butikk (Oslo)?

Det billigste jeg kommer på i farten må være Whey 80 fra gymgrossisten, der 4 kg koster 470 ,- .

Men vi som er studenter kan få 10% rabatt, ved å registrere oss på www.studentkortet.no.

En annen fordel med Gymgrossisten er at bestillinger over 500 kr er fraktfritt :)

Personlig syns jeg smaken på dette merket ikke er noe særlig tess, men det går ned. Favoritten er vanilje, etter å ha i tillegg smakt sjokolade, mintsjokolade og jordbær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har forslag til et godt proteinpulver med banansmak? Er ikke så begeistret for sjokoladesmak, så tenker at banan kanskje er godt?

Maximize 100% whey protein med banan er gull. Whey 80 funker også, men minner mer om flourtabletter med banansmak. Mao veldig syntetisk banan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det noen som har forslag til et godt proteinpulver med banansmak? Er ikke så begeistret for sjokoladesmak, så tenker at banan kanskje er godt?

Har prøvd mye ekle pulver med banan, bl.a. 90+ (æsj!) men Myofusion fra Gaspari i smaken Banana Perfection smaker himmelsk, med både vann og melk.. Alle smakene er forøvrige helt fantastiske. Mitt desiderte favorittpulver! :)

images?q=tbn:ANd9GcSyC6jO46jIj8Y8Ubwyh6JGpihV7N-lNS5WEJ3eYPBzer3zkwePtg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny favoritt her. Dette proteinpulveret er fantastisk godt. Har det i caffe latte-smak, pleier blande det med melk og det smaker himmelsk:D Må skjerpe meg for å ikke gå å drikke på det i tide og utide:p Dette er det første proteinpulveret jeg har prøvd som smaker så godt at jeg bare gleder meg til å drikke det!

post-3543-14440834127137_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Optimum whey golden standard med sjokolade smak <3 Ikke samkt så mange andre, og er ny i gamet, så ikke vant til pulverdrikke, men forelsket meg i denne! Sliter med å kun drikke den i forbindelse med trening. Kunne gjerne ha drukket flere liter vær dag som sjokomelk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Optimum whey golden standard med sjokolade smak <3 Ikke samkt så mange andre, og er ny i gamet, så ikke vant til pulverdrikke, men forelsket meg i denne! Sliter med å kun drikke den i forbindelse med trening. Kunne gjerne ha drukket flere liter vær dag som sjokomelk!

Ikke prøv å legg til en liten teskje med rent kakao-pulver. Det må du *ikke* gjøre, for det får sjokoshake på McD til å smake vondt i forhold :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke prøv å legg til en liten teskje med rent kakao-pulver. Det må du *ikke* gjøre, for det får sjokoshake på McD til å smake vondt i forhold :p

Da skal jeg "ikke" prøve det, og blir jeg "ikke" hekta, og det blir "ikke" dobbelt så vanskleig å stå imot, så skylder jeg "ikke" på deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal jeg "ikke" prøve det, og blir jeg "ikke" hekta, og det blir "ikke" dobbelt så vanskleig å stå imot, så skylder jeg "ikke" på deg ;)

Ja. "ikke" prøv det, men ikke skyld på meg! :p hehe

Jeg sparer dem til jeg skal kose meg på verandaen med noe godt. Jeg drikker heller en slik enn å spise iskrem, og med litt kreatin i får man samme følelsen som med alt sukkeret som er i vanlig shake :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe jeg har lurt på en stund, hva er egentlig forskjell på alle disse pulverene? Er feks inne på proteinfabrikken, og der kan man velge i alt fra kaseinprotein, soyaprotein og soyaprotein isolat, whey, myse protein, og isolat der også.. Hva er dette? :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe jeg har lurt på en stund, hva er egentlig forskjell på alle disse pulverene? Er feks inne på proteinfabrikken, og der kan man velge i alt fra kaseinprotein, soyaprotein og soyaprotein isolat, whey, myse protein, og isolat der også.. Hva er dette? :p

Whey er det samme som myse. Både myse og kasein er melkeprotein og regnes for å være de som tas opp best. Kasein ligger lenger i magen og sikrer derfor jevnt opptak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Whey er det samme som myse. Både myse og kasein er melkeprotein og regnes for å være de som tas opp best. Kasein ligger lenger i magen og sikrer derfor jevnt opptak.

Tusen takk, it all makes more sense now :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden er gull! Har bare prøvd PF whey chocolate utblanda i vann, og det var brekkvondt! "Det er bare å få det ned" sier sambo, men NEI, jeg vil jo helst like det jeg har i meg. Har vært bortskjemt med YT restitusjonsdrikk til nå, den er jo såååå god :D

Skal kjøpe den Fit&Smart med caffe latte i nærmeste fremtid, også har jeg lyst til å prøve ChocoRite fra iherb som mange skryter av her inne, den brune påsan vet dere. Kommer med tilbakemelding! :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...