Gå til innhold

Favoritt proteinpulver?


Espen Espelund

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Whey Tech jordbær eller 100% gold whey, også jordbær topper nok listen.

Pulverene; Matrix 5.0, PF whey melkesjokolade og alt av Whey 80 kan jeg ikke anbefale noen, hadde jeg ikke vært student hadde jeg kastet dem for lengst.

Synes Whey-80 sjokolade er helt OK med litt ekstra kakaopulver. Naturell og vanilje derimot... Har begynt å blande naturell med kokosmelkpulver for å bli kvitt de 1,5 kiloene jeg har (gratis).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På posen sto det vel at man kunne blande den med 2-3 dl vann eller melk? Jeg blandet med 2,5 ca..

Du merket ikke at den var sandete konsistensen? Måtte liksom svelge to ganger for å få ned alt..

Det er viktig å la den stå et par minutter før du drikker den. Kanskje 5 min til og med. Den trenger bare litt tid til å løse seg opp, så blir den smooth i konsistensen og supergod! My favorite :) Skummer ikke og smaker kjempe godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter mange forskjellige pulvere fra forskjellige produsenter så bestemte jeg meg å prøve Pure Mammut 4k fra Nordicpower. Dette må vel ha vært det beste kjøpet jeg har gjort så langt... Proteinet var etter egen mening overlegen på smak sammenlignet med alt jeg har smakt fra Proteinfabrikken, Ironcore og Pure Gold (eller Gold standard, eller hva det enn heter)! :D

Det har en god rund sjokoladesmak som ikke er for mektig, ikke har smaken av at det er et dårlig søtningsmiddel brukt. Samtidig som det inneholder soyaproteiner som visstnok gjør den litt "unike" smaken med litt fylde(??) i seg! :)

I tillegg har proteinet et fint innhold av BCAA i ganske store mengder. Og Hulken påstår selv at om du bruker dette proteinet trenger du strengt tatt ikke et eget tilskudd av BCAA.... Og det er jo penger spart såfall! :D

Anbefales virkelig! :)

post-7634-14440856980651_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal snart tilbake til Norge igjen nå å tenkte å kjøpe meg inn noe proteinpulver. Trenger jeg både Whey og Casein? Hvilke er å anbeafale? Ser på både TN og MyRev at det er store prisforskjeller på whey-protein hvertfall. Er de dyreste verdt prisforskjellen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Er det store prisforskjeller på protein blant butikkene? Hvilke er isåfall rimeligst? Vet det finnes mange forskjellige merker.. Er produktene fra Proteinfabrikken godt? Er jo tilbud på alle varer på XXL i morgen, så tenkte kanskje å prøve pulver fra PT. Har aldri brukt proteinpulver, men kjenner at det er noe jeg vurderer nå som jeg har begynt å trene veldig ofte og ikke klarer å få i meg nok mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...