Gå til innhold

Favoritt proteinpulver?


Espen Espelund

Anbefalte innlegg

Hei!! :)

Dersom du har tenkt deg over grensen i nærmeste fremtid vil jeg veldig gjerne "bestille" et slikt av deg!!

Har pleid å bestille det fra gymgrossisten men de har det ikke inne lenger og får det ikke inn heller :(

Er det beste proteinpulveret jeg har smakt!! <3 Jeg bor i Bergen så er vanskelig å bare ta en tur over grensen!! Hehe :)

Du får selvsagt ekstra penger for det, samt at jeg betaler frakt og prisen proteinpulveret koster! :)

Det er jo kommet et nytt myofusion også, som heter probiotic. Men det er det som er HYDRO jeg har lyst på! Det gode gamle!! <3

Kan se hva de har neste gang jeg er over, så tar jeg selvfølgelig kontakt igjen. Skal ikke være noe problem å fikse det så sant du betaler frakt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

x-life.no hadde tilbud på whey proteinpulver til 499kr for 3kg..Så måtte nesten slå til:D

Sweet chocolat, ble overrasket. Meget god smak!:) Så hvis ikke prisen stiger veldig mye fremmover kommer jeg til å velge å kjøpe fra dem. Har alltid brukt 100% gold whey standard eller proteinpulver fra Scitec, men dette kan måle seg=) nam!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk ON 100 % whey gold standard Double rich chocolate i posten for en uke siden. Den var ikke sååå god som mange skal ha det til. :p Men smaker helt greit og går lett ned, også med vann.

Men jeg synes at den til tider har litt ettersmak av ..fisk. :confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HURRA! Jeg fikk smaksprøver på MyoProtein i går fra beste MyRevolution.no!

Den ene posen hadde åpnet seg litt så da benyttet jeg sjansen til å smake på det. Er egentlig ganske skeptisk, men "myknet" opp litt da det luktet Snickers (var den med sjokolade-peanutt som hadde åpnet seg). Også smakte jeg på det, og det var bare

DØDSDIGG! <3 ;)

Så fort disse tre smaksprøvene er vekk vet jeg hvertfall hvor jeg skal bestille fra!

Jeg fikk alle tre smaksprøvene superkjapt levert! Takk for bra service, og takk for at dere finnes :D

...og takk for meg :rofl:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg gått til innkjøp av 100% Whey protein fra Scitec. Var ganske skeptisk og trodde det skulle framkalle brekningsfornemmelser, men det var jo faktisk godt! :D Ble litt satt ut! Haha.. Og blandet med melk var det enda litt bedre!

Får kanskje prøve MyoProtein når denne til slutt blir tom, siden det skrytes så mye av den :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HURRA! Jeg fikk smaksprøver på MyoProtein i går fra beste MyRevolution.no!

Den ene posen hadde åpnet seg litt så da benyttet jeg sjansen til å smake på det. Er egentlig ganske skeptisk, men "myknet" opp litt da det luktet Snickers (var den med sjokolade-peanutt som hadde åpnet seg). Også smakte jeg på det, og det var bare

DØDSDIGG! <3 ;)

Så fort disse tre smaksprøvene er vekk vet jeg hvertfall hvor jeg skal bestille fra!

Jeg fikk alle tre smaksprøvene superkjapt levert! Takk for bra service, og takk for at dere finnes :D

...og takk for meg :rofl:

Hvis du kjapper deg får du den nå til 20% rabatt! ;)

MyoProtein 3kg Choco Peanut kampanjepris!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg gått til innkjøp av 100% Whey protein fra Scitec. Var ganske skeptisk og trodde det skulle framkalle brekningsfornemmelser, men det var jo faktisk godt! :D Ble litt satt ut! Haha.. Og blandet med melk var det enda litt bedre!

Får kanskje prøve MyoProtein når denne til slutt blir tom, siden det skrytes så mye av den :p

Hvor handlet du denne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg trenger mer protein, sliter med og få i meg nok ila dagen. Men jeg takkler ikke smaken av melk eller konsistensen av det. Brekker meg så fort jeg får det i munn, og lenge etterpå. Klarer ikke drikkeyoghurt heller.

Finnes det shake som ikke har konsistensen av Oboy? Eller kan jeg blande det oppi noen annet for og bedre på konsistensen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger mer protein, sliter med og få i meg nok ila dagen. Men jeg takkler ikke smaken av melk eller konsistensen av det. Brekker meg så fort jeg får det i munn, og lenge etterpå. Klarer ikke drikkeyoghurt heller.

Finnes det shake som ikke har konsistensen av Oboy? Eller kan jeg blande det oppi noen annet for og bedre på konsistensen.

Du kan jo blande i mager kesam, cottage cheese eller bruke det i bakeverk :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger mer protein, sliter med og få i meg nok ila dagen. Men jeg takkler ikke smaken av melk eller konsistensen av det. Brekker meg så fort jeg får det i munn, og lenge etterpå. Klarer ikke drikkeyoghurt heller.

Finnes det shake som ikke har konsistensen av Oboy? Eller kan jeg blande det oppi noen annet for og bedre på konsistensen.

Hva med å prøve det i havregryn? Det synes jeg funker greit. :) Ellers bruker jeg å blande det med havredrikk, siden jeg ikke drikker melk. Men det blir vel omtrent samme konsistensen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger mer protein, sliter med og få i meg nok ila dagen. Men jeg takkler ikke smaken av melk eller konsistensen av det. Brekker meg så fort jeg får det i munn, og lenge etterpå. Klarer ikke drikkeyoghurt heller.

Finnes det shake som ikke har konsistensen av Oboy? Eller kan jeg blande det oppi noen annet for og bedre på konsistensen.

Hva med noe ala dette 100% Whey Protein - Gymgrossisten : Kosttilskuddet Protein Whey-80 Gainer Pro Trening Kreatin finner du hos Gymgrossisten&trade; ?

Ananas, Appelsin/passionfruit, bringebær og vannmelon bør alle være smaker som vil smake mindre "melkete".

Eller dette Nectar, 916 g - Gymgrossisten : Kosttilskuddet Protein Whey-80 Gainer Pro Trening Kreatin finner du hos Gymgrossisten&trade; ?

Har selv ikke erfaring med pulveret, men kanskje noe andre har? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med noe ala dette 100% Whey Protein - Gymgrossisten : Kosttilskuddet Protein Whey-80 Gainer Pro Trening Kreatin finner du hos Gymgrossisten&trade; ?

Ananas, Appelsin/passionfruit, bringebær og vannmelon bør alle være smaker som vil smake mindre "melkete".

Eller dette Nectar, 916 g - Gymgrossisten : Kosttilskuddet Protein Whey-80 Gainer Pro Trening Kreatin finner du hos Gymgrossisten&trade; ?

Har selv ikke erfaring med pulveret, men kanskje noe andre har? :)

Å! Den må jeg prøve, tusen takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo blande i mager kesam, cottage cheese eller bruke det i bakeverk :)

Har du prøvd sjokoprotein i kesam? Og er det godt? :p

Prøvde kakao (ren) i kesam, og det var ikke noe særlig. :mellow: Det var waste of kesam for å si det sånn. Men så hadde jeg ikke i noe søtning heller da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...