Gå til innhold

Favoritt proteinpulver?


Espen Espelund

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har tidligere brukt PF sin Whey Isolat (jordbær). Alltid blandet med vann. Ikke noe spesielt god smak.. Hva synes dere andre om denne?

WEB_Image%20Whey%20Protein%20Isolat%202000g%20Jordb%C3%A6r%20Protei981641657.Jpeg

Nå bruker jeg et pulver jeg kom over på XXL som heter MYO 3X whey protein (jordbær).

Denne også blandet med vann. Fortsatt er jeg ikke spesielt begeistret for smaken.. noen andre som har prøvd denne? Fant ikke noe på denne i tråden her.

1067491_1_thumb.jpg

Har alltid blandet med vann ettersom jeg ønsker å holde kaloriene litt nede, men ser egentlig ikke noe problem i å bruke skummet melk. Vurderer om jeg skal prøve MyoProtein med mokka/sjoko siden det får så mye bra kritikk her.. med melk!

Tror jeg bestiller en kilo med Whey Cooler i samme slengen. Noen anbefalinger på smak?

Lurer i samme slengen på om noen av dere har prøvd 100% Whey protein fra ironMaxx? (http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/protein-5/100-whey-protein-2). Ser det er svært mange eksotiske smaker å velge i her... noen erfaringer?

ironmaxx-100-whey-2350.jpg

På forhånd takk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Smaken hovedsaklig. Hvor mye kvaliteten har å si vet eg fint lite om

Ettersom alle kroppens ulike bestanddeler er satt sammen av ulike typer protein, er det ikke helt tilfeldig hva slags type protein vi bør få i oss. Det viktige er naturlig nok å få i seg protein som har høy biologisk nytteverdi. Denne bestemmes ut i fra innholdet av essensielle aminosyrer. For å oppnå maksimal biologiske verdi på 100%, er det viktig at alle de 8 essensielle aminosyrene er med i riktig forhold. Er dette kriteriet oppfylt vil kroppen kunne nyttegjøre 100% av den tilførte protein- mengdene til oppbygging av kroppsprotein. Cellene vi ønsker å vedlikeholde/bygge opp er animalske. Derfor er det slik at protein med animalske opphav, vil ha høyest biologisk nytteverdi for oss. Eksempler på slike protein- kilder er melkeprodukter, egg, kjøtt og fisk. Med en spesifikk kombinasjon av melke- og eggproteiner kan man oppnå spesielt høye verdier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gold Standard French Vanilla Créme er favoritt her - mest fordi den er så fin å blande i ting (fluff, grøt, bakst osv), men doble chocolate er også frøktelig god :) Når det er sagt, så er det proteinpulveret jeg har med dårligst smak og konsistens Tech Nutrition Prozyme - ick!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folket sier at MyoProtein skal smake så helvetes bra, men gjelder dette sjokolade og jordbærsmaken? eller bare sjokolade?

Jeg holder på med en bøtte med Myoprotein sjokoladesmak nå, og smaken er helt ok. Den er veldig "grøtete i konsistens". Har prøvd mange forskjellige merker, men favoritten min er fortsatt Reflex Micro Whey sjokoladesmak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

_mellanrum.gif

Oog denne, i cookies and cream. Uten tvil det beste jeg har smakt. Anbefales veldig

:)

Hva smaker den egentlig? Smaker den virkelig cookies, eller er det som et dårlig sjokoladepulver? :p Likte whey-80 med vanilje, men vurderer å kjøpe en med cookies and cream!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva smaker den egentlig? Smaker den virkelig cookies, eller er det som et dårlig sjokoladepulver? :p Likte whey-80 med vanilje, men vurderer å kjøpe en med cookies and cream!

Kjøp :D Den smaker virkelig cookies, kunne levd på shake alene med den der. Vel verdt pengene, imotsetning til mye annet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...