Gå til innhold

Wattvott

Medlemmer
  • Innholdsteller

    39
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. Ja, jeg må virkelig ha inn visse ting med teskje! Har trent en del styrke av og på. Hadde et program på mitt forrige senter, men nå har jeg bare virret litt rundt og kjørt de øvelsene jeg kan. Blant annet knebøy, skråbenk, trent på pullups, roing.. ja, litt forskjellig egentlig! Men til saken.. Har sett på forskjellige fullkroppsprogram, men må nesten redigere litt på dem pga utstyr (manglende) på senteret. Har også lyst til å kjøre et par øvelser som ikke er der, f.eks Glutebridge med stang og bulgarsk utfall. Èn ting jeg lurer på er om man kan kjøre alle øvelsene (f.eks knebøy)
  2. Det var på Family jeg fikk satt opp programmene, men har nettopp byttet til Spenst nå faktisk Tok Tanita med Anders og syns han virket veldig flink ja! Skal absolutt be om et program av han etterhvert! Nå trener jeg bare litt forskjellig styrke, trener på knebøy blant annet, og løper Klarer meg med det foreløpig!
  3. Om jeg legger til en shake og noen cashewnøtter er jeg oppe i 1549 gr. kcal, 173 gr. proteiner og 90 gr. karbs. Det må være bra vel?
  4. Trenger litt synspunkter fra dere nå føler jeg. Syns jeg spiser bra og blir god og mett, men likevel trenger jeg vel mer av både proteiner, karbs og kcal? Jeg trener 3-4 ganger i uken. Foreløpig styrke hver gang, med 10-15 min oppvarming og har begynt med litt intervall etter styrken. Mulig jeg skal ta én dag hvor jeg bare fokuserer på kardio. Har som mål å gå ned i fettprosent og bli litt markert etterhvert. Vil ha en sunn og fin kropp, med andre ord :thumbsup: Men altså; dette har jeg spist i dag: Frokost: 50 gr. havregryn med 2 dl ekstra lett melk og ca. 22 gr. protein. Omega-3
  5. På treningssenteret er det en sånn skjerm hvor man kan regne ut maxpulsen ut i fra alder. Jeg er 25 og da sier den at min maxpuls er 201. Forvirrende når det er så store forskjeller da..
  6. Den første artikkelen har jeg lest, men skal se på den siste Ikke noe erfaring med styrketrening.. Spurte bare etter et program på senteret. Hadde først et program på apparater som jeg har hatt siden i høst. Sa jeg ville ha program på frivekter, og vi ble enige om at jeg skulle få to forskjellige program. Altså de har lagt ut oppe her. Det var instruktøren som laget disse..
  7. Jeg er nesten litt usikker selv. Han hadde ikke noe bilde/forklaring til denne øvelsen, men tror kanskje han mente knebøy med stang som jeg holder foran, og så løfte opp når jeg kommer opp fra bøyen. I allefall det jeg har gjort. Ja, jeg vil ned i fettmasse. Jeg kan ikke så mye om dette enda, og jeg har ikke regnet noe særlig på matinntaket. Prøver bare å spise minst mulig karbs, sukker og fett, og mest mulig proteiner og grønnsaker. Vet jeg bør ha en mer ordentlig plan på dette.. Spisedagen min har tatt litt vel mye av Har må jeg ta meg kraftig sammen!
  8. Takk, skal sjekke ut øvelsene litt nærmere Er triceps-nedtrekk ja.. Nei, ikke annet enn at det vel kreves litt mer opplæring enn de har tid til. Siden jeg ikke betaler for det er det vel begrenset for mye tid de kan legge i det.. Men jeg har planer om å se på videoer og øve teknikk med venninnen min som kan dette
  9. Ingen som har noen synspunkter? Skal innrømme jeg ikke er helt venn med den crossfiten! Første gangen klarte jeg 8 runder (på 32 min) og andre gangen måtte jeg gi meg etter 5 runder, men kjørte da styrkeprogrammet etterpå! Føler meg ikke så kul heller, der jeg står og hopper og spretter blant de som kjører hard styrketrening.. Styrkeprogrammet er jeg mer fornøyd med, men føler kanskje at jeg burde hatt flere øvelser som tar større muskelgrupper? En annen ting er at jeg gjerne vil forbedre kondisjonen litt.. Men foreløpig klarer jeg ikke å trene noe særlig kardio etter styrkeøkten.
  10. Nå har jeg fått to (faktisk) program på treningssenteret mitt. Snakket med treneren en stund, og ble enige om at dette opplegget høres bra ut. Selv om jeg ikke er skeptisk til dette på noen måte, er det jo interessant å høre deres meninger også Jeg fikk ett "vanlig" styrkeprogram som ser slik ut: 3 x 10 reps liggende brystpress 3 x 10 Kne- og håndstående roing 3 x 10 Sittende roing / Pulley 3 x 10 Utfall 3 x 10 Skråsittende benpress 3 x 10 Stående bicepscurl m/kabel 3 x 10 Stående triceps press Så fikk jeg et crossfit-program. Tenker å ta disse programmene annenhver gang
  11. Oki, da får jeg gi jordbæren en real sjangse i morgen! Kan den stå i kjøleskap også? Det spiller vel ingen rolle?
  12. Hehe.. Jeg fulgte jo det som sto på posene Men mulig den var for tykk altså, og at den da virket melete (blir vel mest riktig å bruke). Ble liksom tørr og rar i munnen og måtte som sagt svelge ekstra for å få det bort.
  13. Ehm.. Nå banner jeg sikkert i kirken her, men er det meningen det skal se pent ut? Eller bare helt sykt og veldig ekstremt? Er det sånn at flere her inne vil se sånn ut? Altså.. Det er imponerende og fascinerende, men ja..
  14. Ja, får prøve det med de andre prøvene
×
×
  • Opprett ny...