Gå til innhold

Favoritt proteinpulver?


Espen Espelund

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Denne så rågod ut! Iherb??

Er fra iHerb, ja. :)

Denne har jeg også. Jeg pleier å bruke den om morgenen som kaffe mocca. Koker opp en kopp melk i microen. Tilsetter 1 t-skje espresso-pulverkaffe og en liten scoop med dette pulveret. Fint å ha en sånn bitteliten melkeskummer fra IKEA (5 kr) til å blande det sammen med. Det er skikkelig godt, og gjør at jeg våkner!

Lurt, det må jeg prøve! Har faktisk en slik melkeskummer, funker faktisk flott til å piske litt fløte til kakaoen også. Er fløtefan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som vet om et proteinpulver som inneholder mest/en god del bcaa? :)

Av komplette proteiner er det whey (myseprotein) som har mest BCAA. Merket har ikke noen påvirkning her. Noen proteinpulver kan være tilsatt BCAA, men da er det like greit å kjøpe ren BCAA og eventuelt tilsette selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

^Er jo en del som kan reagere med uren hud av melkeprodukter. Jeg er ikke så flink på dette, men whey stammer vel fra melk eller-noe-sånt-don't-shoot-me? Så synes ikke det er noe underlig, anbefales ofte at de som sliter med uren hud kutter ut melkeprodukter. For noen hjelper det, for andre ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Miah...

Ja da er vel ikke prod fra protein fabrikken noe, hørt de får rest prod fra blan.ant Tine til sine produkter...

Er bedre å bruke litt kr på bra ting! Man har bare 1 kropp, den har jeg tenkt å ta vare på, selv om jeg kanskje som mange andre forstod det litt sent...mye party i 20 årene....

Kan jeg kanskje teste ut et bra myse protein? det er vel ikke melkeprod?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HSF-00194-0.jpg NAAAAM<3

chocorite`n smaker HIMMELSK i kaffe :D selvfølgelig cappuccino smak :)

Bra det er flere som liker ChocoRite! Eneste som er litt kjipt er at pakningene er såpass små, skulle ha gått an å få tak i langt større pakker enn 400 gram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra det er flere som liker ChocoRite! Eneste som er litt kjipt er at pakningene er såpass små, skulle ha gått an å få tak i langt større pakker enn 400 gram.

ja, er kjedelig å måtte bestille ofte, for jeg bruker mye av den hver dag :/ bruker den mest i kaffe, skulle jeg brukt den som shake hadde jeg kunnet levd på den, for den og skumma melk er sinnsykt godt! :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...