Gå til innhold

Favoritt proteinpulver?


Espen Espelund

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei! Skal gå til innkjøp av proteinpulver nå da det blir litt dyrt i lengden å drikke sjokolademelk etter hver økt. Føler også at proteinpulver vil gi meg litt færre kalorier, noe som bringer meg til mitt spm.

Er inne på gymgrossisten.com og vurderer sterkt å gå til innkjøp av Protein Delite, men det står kun næringsinnholdet for Strawberry white chocolate http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/protein-5/protein-delite

Noen som vet om det er ca samme for Alpen milk chocolate? Det er den smaken jeg gjerne vil ha.

Jeg er på vei ned i vekt og vil gjerne ha noe som ikke gir massevis av unødvendige kalorier, men som metter greit etter trening:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Har fått min første dunk med proteinpulver nå, ble whey tech fra proteinfabrikken. Smakte ikke noe særlig da jeg var dum nok til å blande med anbefalt mengde vann. Den ble helt tynn, og smakte vann med melkesjokolade. Ushameg, skal halvere væsken neste gang, så blir den forhåpentligvis litt greiere på smak.

Smaksprøver på alt annet enn dette mottas med stor takk!! Gjerne noe med litt kraftigere sjokoladesmak, er veldig glad i smaken på Tine YT, selv om det ikke akkurat er proteinshake :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått min første dunk med proteinpulver nå, ble whey tech fra proteinfabrikken. Smakte ikke noe særlig da jeg var dum nok til å blande med anbefalt mengde vann. Den ble helt tynn, og smakte vann med melkesjokolade. Ushameg, skal halvere væsken neste gang, så blir den forhåpentligvis litt greiere på smak.

Smaksprøver på alt annet enn dette mottas med stor takk!! Gjerne noe med litt kraftigere sjokoladesmak, er veldig glad i smaken på Tine YT, selv om det ikke akkurat er proteinshake :p

Proteinfabrikken er ikke så gode på smak, men prøv å bland 50/50 med vann og melk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg har fått nytt favorittmerke når det gjelder proteinpulver. MGN som selger hos Nutrition Pharm, sitt Rocky Road-pulver og strawberry-banana-pulver smaker mildt og fint, og har en veldig tynn og fin konsistens selv om det blandes ut i melk.

Jeg har aldri likt sjokoladeprotein i det hele tatt, men Rocky Road smaker sjokolade med en hint av vanilje, og den shaken gikk ned på direkten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...