Gå til innhold

Sparkling

Medlemmer
  • Innholdsteller

    30
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. Du kan sjekke ut - Helseshop.biz Dei fører Scitec vertfall
  2. For dei som er glad i skum, så er myoprotein ein klar vinnar.
  3. 1: Pullups/nedtrekk 2: Benkpress 3: Markløft
  4. Har du eit anslag over kor mange Kcal du ligg då på treningsdagane?
  5. Irritere meg over til stadigheit over at folk "frir" gjennom media, alt fra tv,aviser og forsida av vg.no. Skal da liksom vera orginalt? Romantisk? Ikkje i mine auge
  6. Hei! Kreatin kan du godt gå for den billigeste typen (Kreatin monohydrat) 99kr for 500G hos GG! Er den typen som funker best for de fleste har eg intrykk av. Et produkt eg også har høyrt mykje positivt om er Creatine complete extreme som inneheld bcaa,kreatin og koffein, altså eit alt i eitt produkt! Kjøpe nok sjølv ein for å prøve ut snart!
  7. Dagene eg sjølv karber opp går det mykje i "tørre" karbs som potet,speltlomper og ris. Prøver å holde sukkeret nede og moderat med protein (rundt 1.8-2.0g pr kg). Har prøvd eindel forskjellige typer oppkarbing og føler at eg personleg har mest utbytte av å ikkje "fråtse" alt for masse i sukker og fett men om det ligger en boks nugatti og venter så er den tom etter oppkarbingsdagen allikavell Kjører oppkarbing 1 dag i veka (søndag) og holder på heile dagen :whistling:
  8. Ahhh Nugatti, min aller største svakheit Nugatti med peanøttsmør eventuelt nugatti med philadelphia naturell ost, i speltlomper eller på brød
  9. Hei! Da kan nok ein gainer være det beste valget ettersom det også fins protein i det kontra et reint karbo tilskudd.
  10. Hei! Personleg har eg liten tru på gainer, og anbefale det sjeldan. Mykje av grunnen er at dei gainerene eg har sett inneheld utruleg mykje dårleg karb og ofte lite protein i tillegg. I "dårleg" karb så meine eg hovedsakleg "maltodextrin" som veldig mange gainere er dominert av. Maltodextrin er omtrent det samme som reint sukker. Det er ein artikkel nyleg komt opp på framsida her på FB som du jo kan sjekke ut!
  11. Rimelig sjokka her sjølv og Da fins nokon lefse i 6 pakning "big size" Utruleg mykje greiare, så slepp man da klassiske problemet med at man har tatt for masse inni
  12. Ekstrem dag i dag, 1.1kg kyllingfilet med 600gram potet og 300 g pasta al forno. Etterpå 700g mager kesam med 200 gram cottage cheese blandet med vanilje og sjokolade proteinpulver. 2 timer etterpå 400gram karbonadedeig i 2 grove tortilla. Og 1 liter is som avslutning
×
×
  • Opprett ny...