Gå til innhold

Favoritt proteinpulver?


Espen Espelund

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

En ting til Lina, du har vel merka at det er mye billigere med det proteinpulveret på gymgrossisten? :) synd de ikke har peanøtt smaken der.^^

Det har jeg faktisk ikke sjekket :) Visste ikke at de hadde Scitec der. Men som du sier, de har flere smaker på helseshop :) gleder meg til å få pakke i posten :) Har du prøvd übermilk? Den er veldig god :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg faktisk ikke sjekket :) Visste ikke at de hadde Scitec der. Men som du sier, de har flere smaker på helseshop :) gleder meg til å få pakke i posten :) Har du prøvd übermilk? Den er veldig god :)

Nei, skal prøves en gang.:) Jeg bestilte også fra iherb.com. Peanøtt proteinpulver og sjokolade brownie fudge. Kun 79 kr per pakke := løp å kjøp! du sparer masse penger. ca 950 g per pakke. Har ikke fått de enda, så håper de lever opp til forventningene.

Ja gymgrossisten har også en del smaksutvalg på whey professional. men mye er utsolgt. typisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, skal prøves en gang.:) Jeg bestilte også fra iherb.com. Peanøtt proteinpulver og sjokolade brownie fudge. Kun 79 kr per pakke := løp å kjøp! du sparer masse penger. ca 950 g per pakke. Har ikke fått de enda, så håper de lever opp til forventningene.

Ja gymgrossisten har også en del smaksutvalg på whey professional. men mye er utsolgt. typisk.

Det var billig :) Må kanskje bestille litt derfra jeg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tech Nutrition Pro90-isolate (80% kasein & 20% myse) jordbær er god både med vann og melk. (som milkshake med melk da) Prøvde samme med sjokoladesmak, leverte den tilbake etter å prøvd en shake!

Kjøpte denne selv forrige uke, og syntes den smaker merkelig. Nesten som pencillin. Bare jeg som er rar? :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Greit, da har jeg fått denne her i hus. Chocorite sin Chocolate Fudge Brownie, ca. 400 gram for $13.

266-0065.jpg

Må si at den lukter helt fantastisk! Jeg er O'boy fan og denne luktet ganske likt, eller i alle fall helt herlig. Smaker litt sånn proteinish om dere forstår, men det er vel ikke så lett å komme unna når det tross alt er en proteinshake. Er jo skikkelig populær denne for tiden, ser at alle snakker om den - men ble litt skuffet. Jeg kjøpte to pakker, og prisen er helt grei... men kommer nok til å prøve noe annet neste gang, fordi smaken er ikke så fantastisk som alle skal ha det til. Smaker helt grei, mye bedre enn Whey Gourmet sin. Skal prøve den i fluff, kanskje det er godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er jo helt fantastisk :eek: Kan gjerne bytte/kjøpe av deg.

Jeg kjøpte Life SHC sport nutrition whey, sjokolade smak.. Det var en stor skuffelse:thumbsdown:

Kanskje jeg bare er alt for kresen da, hehe... men smaker ikke noe godt. :blush: Skal nok få klare å bruke den opp, er tross alt ikke så veldig mye. Men som shake? Hell no, måtte tvinge det i meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit, da har jeg fått denne her i hus. Chocorite sin Chocolate Fudge Brownie, ca. 400 gram for $13.

266-0065.jpg

Må si at den lukter helt fantastisk! Jeg er O'boy fan og denne luktet ganske likt, eller i alle fall helt herlig. Smaker litt sånn proteinish om dere forstår, men det er vel ikke så lett å komme unna når det tross alt er en proteinshake. Er jo skikkelig populær denne for tiden, ser at alle snakker om den - men ble litt skuffet. Jeg kjøpte to pakker, og prisen er helt grei... men kommer nok til å prøve noe annet neste gang, fordi smaken er ikke så fantastisk som alle skal ha det til. Smaker helt grei, mye bedre enn Whey Gourmet sin. Skal prøve den i fluff, kanskje det er godt.

Denne så rågod ut! Iherb??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte denne selv forrige uke, og syntes den smaker merkelig. Nesten som pencillin. Bare jeg som er rar? :p

Kanskje du forbinder den litt kornete konsistensen med noe? Jeg synes f.eks at vannkastanjer smaker som råpoteter, om du skjønner den. hehe Prøv å la shaken stå et ,10 min på kjøla, prøv ut forskjellig væskemengde? Pencilinsmaken er for meg ukjent. Ellers bruker jeg nøyaktig kjøkkenvekt hjemme, for da har jeg full kontroll på konsistens/smak. Å overdosere pulver på noen sorter, kan smake litt for kunstig for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit, da har jeg fått denne her i hus. Chocorite sin Chocolate Fudge Brownie, ca. 400 gram for $13.

266-0065.jpg

Må si at den lukter helt fantastisk! Jeg er O'boy fan og denne luktet ganske likt, eller i alle fall helt herlig. Smaker litt sånn proteinish om dere forstår, men det er vel ikke så lett å komme unna når det tross alt er en proteinshake. Er jo skikkelig populær denne for tiden, ser at alle snakker om den - men ble litt skuffet. Jeg kjøpte to pakker, og prisen er helt grei... men kommer nok til å prøve noe annet neste gang, fordi smaken er ikke så fantastisk som alle skal ha det til. Smaker helt grei, mye bedre enn Whey Gourmet sin. Skal prøve den i fluff, kanskje det er godt.

Denne har jeg også. Jeg pleier å bruke den om morgenen som kaffe mocca. Koker opp en kopp melk i microen. Tilsetter 1 t-skje espresso-pulverkaffe og en liten scoop med dette pulveret. Fint å ha en sånn bitteliten melkeskummer fra IKEA (5 kr) til å blande det sammen med. Det er skikkelig godt, og gjør at jeg våkner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...