Gå til innhold

Favoritt proteinpulver?


Espen Espelund

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Double rich er vel myse/whey, er det ikke? Jeg bruker kasein som regel. Du må uansett være forsiktig med kakaoen, for det er *den* som gjør den kraftig i smaken. Eventuelt kan du ha to scoops med sjokolade og en med vanilje - det er deilig :)

Prøvde først uten kakao ;) Blandet med melk, så ble den for tykk etter min smak, så tenkte å spe ut med vann, men var fortsatt bare ekkel i smaken :( kakaoen satte en liten spiss på den, så det hjalp jo litt med det :) tok bare en halv ts.

Skal få tak i proteinpulver med vanilje og, så kan prøve å blande ut med det :) evt. ha noe å bytte ut med.. Likte jo ProZyme med jordbær før jeg hadde brukt den i to år og.. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Optimum Nutrition - HydroWhey Turbo Chocolate, vanilla creme casein, chocolate casein, cake batter casein, cookies & cream casein

Gaspari MyoFusion - Milk Chocolate, Banana

BodyScience - Paronsplit casein, Choklad/Mandel casein

Hva ble totalprisen når du bestilte de pulverene der fra bodybuilding.com? Frister veldig å prøve noen av de litt spesielle smakene som for eksempel cake batter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva ble totalprisen når du bestilte de pulverene der fra bodybuilding.com? Frister veldig å prøve noen av de litt spesielle smakene som for eksempel cake batter.

totalt kom 2 små bokser på ca 800 med frakt, toll og hele suppa! så ja... dyrt! men morro å prøve noe nytt! cake batter med litt nescafe kaffe pulver oppi smakte SKIKKELIG brownie deig! klissete og snadder ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I påvente av ny ladningi posten da husets enorme bøtte med Whey Gold Standard Jordbær plutselig smaker sur melk...

Hva er best av Star Nutritions Whey 80 Banan eller Jordbær?

Har to prøvepakker liggende, men er ikke så sykt fan av noe annet enn sjokoladesmak...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker proteinpulver fra Tommi Nutrition.

http://www.tomminutrition.com/index.php?nr=90&case=4&id=196&idkategori=32&startrow=

Denne er veldig god hvis man blander i litt pulverkaffe

http://www.tomminutrition.com/index.php?nr=90&case=4&id=197&idkategori=32&startrow=

Denne med jordbærsmak er helt fantastisk. Minner om litago jordbærmelk

Jeg blander begge med vann, men har ikke prøvd å blande de med melk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle dere som bestiller fra iherb!

Hva betaler dere i tillegg til den faktiske prisen, altså frakt og eventuelle andre skjulte utgifter? Antar det ikke er så mye siden det virker veldig populært å handle derfra.

Skjønner at det kommer an på hvor mye man handler for, så la oss si for eksempel 1000 kr.

Ser det står litt på hjemmesiden deres, men skeptisk som jeg er, tenkte jeg å spørre noen med erfaring.

Håper på svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle dere som bestiller fra iherb!

Hva betaler dere i tillegg til den faktiske prisen, altså frakt og eventuelle andre skjulte utgifter? Antar det ikke er så mye siden det virker veldig populært å handle derfra.

Skjønner at det kommer an på hvor mye man handler for, så la oss si for eksempel 1000 kr.

Ser det står litt på hjemmesiden deres, men skeptisk som jeg er, tenkte jeg å spørre noen med erfaring.

Håper på svar!

Frakt må du nesten gå inn på siden og se på selv, da det varierer etter hvilken type frakt du ønsker. Den billigste til 6 dollar er kun tilgjengelig hvis pakken er på under ca 1,8 eller 1,9kg (4 lbs) .. hvis ikke er frakten ganske dyr på type over 20 dollar.

Ellers er reglene som ved all annen handel i utlandet, under 200kr = toll og momsfritt, over 200 kroner må du betale tollgebyr og moms på 25%.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Scitec delite protein alle smakene, men den aller beste er coconut-almond med litt kanel på! Multipower formula 80 med skogsbær eller blåbær, også er zero carb ganske så god! Bakepro er et must i kjøkkenskapet, og et eller annet vaniljeprotein til å lage iskaffe med! :)

post-10232-14440848869138_thumb.jpg

post-10232-14440848873564_thumb.jpg

post-10232-14440848876889_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk forskjell på produsentene ass. Kjøpte som sagt noe skvip på XXL. Skumma ekstremt, og løste seg dårlig, klumpa MYE. Så kjøpte jeg ei bøtte på ProteinFabrikken nå. Løser seg med en gang, klumper nada og skummer nesten ikke. Helt rå forskjell :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som har tips til proteinpulver som er godt å blande kun med vann? Tenkte å hive i meg en shake i bilen på morgenen på vei til trening, men har ikke spesielt mye (eller god) erfaring med dette :) Liker ikke kaffe så regner med at slike "caffe latte-smaker" er uaktuelle for meg.. :rolleyes:

Kan nevne at jeg skal til Sverige til uka - det er sikkert mye billigere der? ;):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes folk er forbanna kresne for å være ærlig. Jeg har kjøpt 3 forskjellige proteinpulver nå, 2 som har vært bra og en crap, men alle 3 har smakt godt med bare vann. Så lenge man kjøper sjokolade så kan man ikke gå feil med bare vann i min mening. Synes til og med det er like godt som oboy. Men mulig jeg bare ikke har smaksløker lol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helsekosten på svinesund:) Om du sier du kjenner Vibeke Hermansen får du 10% også ;)

Hei!! :)

Dersom du har tenkt deg over grensen i nærmeste fremtid vil jeg veldig gjerne "bestille" et slikt av deg!!

Har pleid å bestille det fra gymgrossisten men de har det ikke inne lenger og får det ikke inn heller :(

Er det beste proteinpulveret jeg har smakt!! <3 Jeg bor i Bergen så er vanskelig å bare ta en tur over grensen!! Hehe :)

Du får selvsagt ekstra penger for det, samt at jeg betaler frakt og prisen proteinpulveret koster! :)

Det er jo kommet et nytt myofusion også, som heter probiotic. Men det er det som er HYDRO jeg har lyst på! Det gode gamle!! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...