Gå til innhold

Favoritt proteinpulver?


Espen Espelund

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har du prøvd sjokoprotein i kesam? Og er det godt? :p

Prøvde kakao (ren) i kesam, og det var ikke noe særlig. :mellow: Det var waste of kesam for å si det sånn. Men så hadde jeg ikke i noe søtning heller da.

syns det er godt jeg :D kan ha noe med at proteinet jeg bruker er godt også :) men bedre med bær/frukt til da :p og søtning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pristest av 38 proteinkilder fra matbutikken - Fitnessbloggen

Plasma Whey Protein 907g Sjokolade Ironcore Nutrition - Proteinfabrikken NO

Med mindre matten min er helt ute å kjøre, så lander jeg på 19 kr per 100g protein.

Er det noen der ute som kan gi meg en god grunn til å IKKE kjøpe dette produktet? Eventuelt vet av noe billigere som duger?

Svar mottas med takk i og med at jeg er ei jomfru når det kommer til proteinpulver :blush:

*EDIT*

Oisann, linka ikke til billigste alternativ ser jeg;

Plasma Whey Protein 5442g Sjokolade Ironcore Nutrition - Proteinfabrikken NO

ble 17,13 kr per 100g.

Eventuelt;

Plasma Whey Protein 4537g Sjokolade Ironcore Nutrition - Proteinfabrikken NO

som lander på 17,60/100g. Det var vel denne det var referert til i artikelen jeg linka til øverst.

Uansett, spørsmålet mitt står fortsatt ved lag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva synes dere om smaken til Whey Protein Isolate sjokolade? kommer storkjøp på den har jeg hørt, men vet ikke hvordan den smaker.

Google Bilder-resultat for http://www.tomminutrition.com/bilder_nettbutikk/f22ff4ec64b2183ea5a9258e4213e32c-image.jpeg

Bruker Whey Protein Isolate jordbær nå, og den er ikke noe god med vann. Blir ikke lei når jeg blander den med melk.

Vurderer sterkt å kjøpe prozyme eller myoprotein, men er på diett nå så vet ikke hvilket proteinpulver som anbefales blandet med vann for en som tåler "litt" laktose :( myoprotein vet ikke om jeg tåler så venter på smaksprøve.

Bruker 2 shaker om dagen så vil ha noe som varer litt helst 3-4 kg minst :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva synes dere om smaken til Whey Protein Isolate sjokolade? kommer storkjøp på den har jeg hørt, men vet ikke hvordan den smaker.

Google Bilder-resultat for http://www.tomminutrition.com/bilder_nettbutikk/f22ff4ec64b2183ea5a9258e4213e32c-image.jpeg

Bruker Whey Protein Isolate jordbær nå, og den er ikke noe god med vann. Blir ikke lei når jeg blander den med melk.

Vurderer sterkt å kjøpe prozyme eller myoprotein, men er på diett nå så vet ikke hvilket proteinpulver som anbefales blandet med vann for en som tåler "litt" laktose :( myoprotein vet ikke om jeg tåler så venter på smaksprøve.

Bruker 2 shaker om dagen så vil ha noe som varer litt helst 3-4 kg minst :D

Myo protein er jo isolat, så regner med den er laktosefri?

Mine favoritter er Elite gold og Myoprotein, best på smak er myoprotein chocopeanut men aller smaker av de nevnte proteinene er digg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Myo protein er jo isolat, så regner med den er laktosefri?

MyoProtein er designet med fokus på høyeste renhet og kvalitet, med råvarer av kategorien isolat som har over 90% proteininnhold, tilnærmet fritt for laktose og fett.

Har foreløpig kun prøvd Mocca Myo, men det ligg 6kg Choco Peanut og 600g Jordbær på posten og ventar. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns det er godt jeg :D kan ha noe med at proteinet jeg bruker er godt også :) men bedre med bær/frukt til da :p og søtning!

Tine sin JA Yoghurt med vaniljesmak er god med kakaopulver i. Bruker 1/3 beger (Det er 0,5l pr beger) og en ss bakekakao, rører godt ut og tilsetter f.eks et eple oppdelt i biter. Favoritteplet nå for tiden er Pink Lady:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pristest av 38 proteinkilder fra matbutikken - Fitnessbloggen

Plasma Whey Protein 907g Sjokolade Ironcore Nutrition - Proteinfabrikken NO

Med mindre matten min er helt ute å kjøre, så lander jeg på 19 kr per 100g protein.

Er det noen der ute som kan gi meg en god grunn til å IKKE kjøpe dette produktet? Eventuelt vet av noe billigere som duger?

Svar mottas med takk i og med at jeg er ei jomfru når det kommer til proteinpulver :blush:

*EDIT*

Oisann, linka ikke til billigste alternativ ser jeg;

Plasma Whey Protein 5442g Sjokolade Ironcore Nutrition - Proteinfabrikken NO

ble 17,13 kr per 100g.

Eventuelt;

Plasma Whey Protein 4537g Sjokolade Ironcore Nutrition - Proteinfabrikken NO

som lander på 17,60/100g. Det var vel denne det var referert til i artikelen jeg linka til øverst.

Uansett, spørsmålet mitt står fortsatt ved lag :)

Hvis ingen har noen motforestillinge mot dette produktet, så går jeg hen og bestiller..... Siste sjanse til å opplyse meg ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg prøvd Myoprotein med choco peanut, og vet ikke helt hva jeg skal si. Var god nok smak, men det var jo skikkelig sandete i konsistensen!? Blandet med melk, vet ikke om det kan ha hatt noe å si?

Jeg fikk ikke i meg alt jeg.. :blush:

Jeg har bestilt 6 kg, og synes den var drit god. 3 dl melk blandet med 2 scoop, også ristet jeg godt. Kjempe god :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På posen sto det vel at man kunne blande den med 2-3 dl vann eller melk? Jeg blandet med 2,5 ca..

Du merket ikke at den var sandete konsistensen? Måtte liksom svelge to ganger for å få ned alt..

Jo, litt. Men jeg likte den såpass at bestillingen i dag var rimelig kjapp like etter :)

smaken var veldig god synes jeg.

Blir den litt sandete utifra hvordan jeg tolker ditt svar så kan jeg anbefale å ta litt mer melk.

Det skal hjelpe med konsistensen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...