Gå til innhold

Favoritt proteinpulver?


Espen Espelund

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er veldig fornøyd med dette Proteinpulveret fra Nordicpower.no

http://nordicpower.no/default.pl?showProduct=406&pageId=176

Jeg blander 50/50 med vann og melk for best smak.

Som Arild Haugen sier, et bra "all around" proteinpulver

[ATTACH=full]2123[/ATTACH]

Der er jeg faktisk helt enig :) blanding av både Whey protein, miclear cassein protein, eggprotein og soyaprotein og den har en helt spesiell smak :) tror kanskje det er litt sånn at enten så elsker du smaken eller så hater du den . Jeg er vertfall veldig fornøyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et spørsmål her, Blander dere alltid shakene med vann? Er nødt til å ha de med melk jeg, ellers går det ikke. Eller dvs. har foreløpig bare prøvd whey gourmet med cappucino smak, tenkte jeg skulle prøve whey gourmet med melkesjokoladesmak fra nordic nutrition, Er det noen andre som har noen bedre forslag?

Cappucinosmaken går ikke ann å bland i vann, da brekker jeg meg. Må ha skummet melk.

Bruker proteinpulveret etter trening. og når jeg har lyst på noe godt, eller på morran når jeg ikke er så sulten

J blander alltid med vann. Bruker whey isolate fra protein fabrikken, og det er ikke noe problem å få ned, men hadde tomt forrige uke å prøvde meg på whey gourmet melkesjokolade i vann, d ble kvalmt synes jeg.... Bruker whey gourmet til å bake med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil gjerne anbefale protein delite! Det må vel kunne sies å kanskje være et av tidendes beste proteinpulver. Blander det bare med vann, og får en tykk og helt hærlig konsistens, himmelsk! Er litt mer karbs i dette enn andre, men smaken gjør det absolutt verdt det :D pluss at da passer jo perfekt som etter-treningsshake! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil gjerne anbefale protein delite! Det må vel kunne sies å kanskje være et av tidendes beste proteinpulver. Blander det bare med vann, og får en tykk og helt hærlig konsistens, himmelsk! Er litt mer karbs i dette enn andre, men smaken gjør det absolutt verdt det :D pluss at da passer jo perfekt som etter-treningsshake! :)

Må gjerne linke til proteinet du tipser om ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tåler ikke vegetabilsk protein i særlig grad og whey protein er ikke hva jeg tror er så sunt ettersom det bl.a. er et avfallsprodukt fra melkeindustri. Så om du har blodtype 0 som de fleste har så tror jeg man har best av å spise egg og proteinrikt kjøtt. Dere som er glad i whey for unnskylde en primitiv mann som meg. Jeg anbefaler heller ikke aspartame.....!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tåler ikke vegetabilsk protein i særlig grad og whey protein er ikke hva jeg tror er så sunt ettersom det bl.a. er et avfallsprodukt fra melkeindustri. Så om du har blodtype 0 som de fleste har så tror jeg man har best av å spise egg og proteinrikt kjøtt. Dere som er glad i whey for unnskylde en primitiv mann som meg. Jeg anbefaler heller ikke aspartame.....!

Foretrekker heller å kalle myse for et biprodukt enn avfall :p

Myse er på toppen av skalaen når det gjelder proteinkvalitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har slitt med vekta mi så jeg kjører på med Gainer for tida..Den første jeg kjøpte var Pure Brutal Gainer-og den er gooood!Jeg klarer ikke for mye sjokolade smak,men denne hadde fantastisk lett og god sjokoladesmak.Minner meg om en lettere Litago.

Jeg blander gaineren med ren olivenolje(ekstra kals og fett) og skumma melk og det smaker kjempegodt.

http://www.nordicpower.no/default.pl?showProduct=476&pageId=172

np_pure_brutal_gainer_2_kg_500px.jpg__[500px].jpg

Har også prøvd Whey Gourmet-milk chocolat-den var ekstremt kvalmende synes jeg.Men smaker bedre om du har mer melk i enn det anbefalte.Også grei til å bruke i bakverk,eggefluff,osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan smaker whey cooler Summer Peach Punch blandet med 3 dl med vann istedet for 6? Er på jakt etter noe jeg kan ha på jobb og blande i vann. Rekker aldri å drikke "så mye"

Jeg syntes den smaker litt kunstig, og har hørt at cran'raspberry er bedre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Whey Gourmet Banan/Jordbær, Maximize 100% Whey Potein med jordbær eller banan, Ultimate nutition Prostar 100% Whey Protein. Evt Whey-80 med vanilje, banan eller jordbær på budsjett. Har gitt opp å finne en god sjokoladevariant siden jeg er kresen på sjokolade ellers også. (Valrhona/Rococco FTW!)

Synes TN sine blir veldig melete i konistensen, men mamma er helt hekta på disse. PF sine ble i overkant syntetisk i smak for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...