Gå til innhold

Favoritt proteinpulver?


Espen Espelund

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva synes dere om det nye myo sjokoladeproteinet? Jeg er skuffet :( Den gode moccasmaken er borte, nå smaker det bare som et hvilket som helst sjokoladeprotein...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er det noen som har sett protien pulver, uansett smak, merke som er uten E951 aspartam?

MyRevolution har sluttet å bruke aspartam i Myoprotein, men det er akkurat i ferd med å fases ut så om du kjøper jordbær må du spesifisere at du vil ha av ny batch. Er sukralose som er brukt i den nye.

Dette gjelder visstnok kun 3kgs bokser foreløpig siden de enda har igjen av gammel batch på små bokser.

Kjenner ikke til noen smaksatte proteinpulver som ikke bruker kunstige søtningsmidler. Men du finner helt naturelle på f.eks myprotein.com (f.eks denne: http://www.myprotein.com/uk/products/impact_whey_protein)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Whey gourmet milk chocolate:

images?q=tbn:ANd9GcRv-vn7DBAxy9qYmTIdKCWrj-SoeS51Zurlzym6choHvd6koYxNyLVyw8U

Ingen over, ingen ved siden! :D

Denne er kvalm. Har en boks nå fordi var en drøss som anbefalte den, men hater den. Smaker ekkelt, klumper seg letter enn andre jeg har prøvd. Ikke god med hverken melk eller vann.

Har prøvd 100% Whey Gold Standard med Delicious Strawberry, og den er god! Blandet med melk smaker den som milkshake, er helt herlig. Spesielt sammenlignet med Whey Gourmet sin Milk Chocolate, den er definisjonen av ræv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne er kvalm. Har en boks nå fordi var en drøss som anbefalte den, men hater den. Smaker ekkelt, klumper seg letter enn andre jeg har prøvd. Ikke god med hverken melk eller vann.

Har prøvd 100% Whey Gold Standard med Delicious Strawberry, og den er god! Blandet med melk smaker den som milkshake, er helt herlig. Spesielt sammenlignet med Whey Gourmet sin Milk Chocolate, den er definisjonen av ræv.

:o

Med melk smaker jo den skikkelig sjokolademelk:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o

Med melk smaker jo den skikkelig sjokolademelk:rolleyes:

Hehe, da er vi nok ganske forskjellig! Har en ekkel proteonsmak, og smaker absolutt ikke sjokolademelk om du da spør meg... smaker hverken Cocio, O'boy eller Nesquik, bare ganske ekkelt. Senest i dag holdt jeg på å brekke meg da jeg skulle drikke shaken. Har tross alt betalt en del for den boksen, så må få det i meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...