Gå til innhold

Favoritt proteinpulver?


Espen Espelund

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Se opp for dumme spørsmål... Mener du å si at jeg burde like prozyme blandet i vann? :confused:

Aner ikke hva prozyme er. Aldri prøvd det, men sikkert noe myse-greier. Jeg uttalte meg om kasein, som kommer fra melk. Det smaker veldig godt i vann, og er umulig å drikke om du er dum nok til å prøve å blande med melk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke hva prozyme er. Aldri prøvd det, men sikkert noe myse-greier. Jeg uttalte meg om kasein, som kommer fra melk. Det smaker veldig godt i vann, og er umulig å drikke om du er dum nok til å prøve å blande med melk :)

Prozyme er 50 % myse og 50 % kasein. Jeg tvilholder på at det er best med melk. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prozyme er 50 % myse og 50 % kasein. Jeg tvilholder på at det er best med melk. ;)

Ok, jeg tar ditt ord på det. Jeg pleier å drikke min 50/50-blanding med 3dl vann (2 scoops) og det er yummie! Myse har en stygg tendens til å smake fotsvette om man har for mye vann i...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med iHerb da Frida?

Du aner ikke hvor gjerne jeg skulle handlet på iHerb, men så vidt jeg vet funker det bare med kredittkort og ikke det jalla ungdomskortet jeg må ha frem til jeg fyller atten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du aner ikke hvor gjerne jeg skulle handlet på iHerb, men så vidt jeg vet funker det bare med kredittkort og ikke det jalla ungdomskortet jeg må ha frem til jeg fyller atten?

Sjekk proteinbutikken - de er rimelige. Jeg bruker Optimum 100% casein.

Kjenner du flere som trener? Hva med å tjene litt penger på å selge for en butikk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner du flere som trener? Hva med å tjene litt penger på å selge for en butikk?

Mulig jeg er dum/veldig trøtt, men den der tok jeg ikke? Skulle de spørsmålene på noen måte henge sammen? Eller lurer du bare på om jeg kjenner noen som trener, og om jeg jobber? :huh:

I så fall er begge svarene ja. Men bare så det er sagt: den butikkjobben er ikke noe særlig. Kommer fra bondelandet hvor de bare trenger ekstrahjelp i feriene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg er dum/veldig trøtt, men den der tok jeg ikke? Skulle de spørsmålene på noen måte henge sammen? Eller lurer du bare på om jeg kjenner noen som trener, og om jeg jobber? :huh:

I så fall er begge svarene ja. Men bare så det er sagt: den butikkjobben er ikke noe særlig. Kommer fra bondelandet hvor de bare trenger ekstrahjelp i feriene.

Det jeg mente var at om du fikk en distributør-avtale med et firma så ville du kunne fått rimelig/gratis pulver selv så lenge du solfte en del til andre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg mente var at om du fikk en distributør-avtale med et firma så ville du kunne fått rimelig/gratis pulver selv så lenge du solfte en del til andre...

Hahaha, sånn ja x) Nei, det tviler jeg virkelig på at lar seg gjøre. Vi har en helsekostbutikk her, men det er virkelig skrøpelige saker (og det eneste pulveret de selger er én type soyaprotein) . Dessuten er jeg 99% sikker på at de ikke vil ha noen under atten til å jobbe der uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, sånn ja x) Nei, det tviler jeg virkelig på at lar seg gjøre. Vi har en helsekostbutikk her, men det er virkelig skrøpelige saker (og det eneste pulveret de selger er én type soyaprotein) . Dessuten er jeg 99% sikker på at de ikke vil ha noen under atten til å jobbe der uansett.

Jeg snakker om de store. Proteinfabrikken, Myrevolution - noen som produserer og selger. Ikke en liten helsekost...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakker om de store. Proteinfabrikken, Myrevolution - noen som produserer og selger. Ikke en liten helsekost...

Herre, jeg må visst ha alt inn med teskje....

Tror jeg må satse på det der en gang lenger frem i tiden når omgangskretsen min er større. De jeg per dags dato kjenner som trener er for det første ikke betydningsfullt mange, og dessuten er de jevngamle med meg (ergo omtrent like fattige) og ikke spesielt interesserte i proteintilskudd og denslags.

Men det var slettes ingen dårlig idé, skal tenke litt mer på den der (:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du aner ikke hvor gjerne jeg skulle handlet på iHerb, men så vidt jeg vet funker det bare med kredittkort og ikke det jalla ungdomskortet jeg må ha frem til jeg fyller atten?

Trodde man kunne få visa når man var 16 jeg, hm :huh: jaja. Har du sjekket prisene i Sverige? Mange som handler over grensa :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bruker Star Nutrition Whey-80 med banansmak og er storfornøyd med det. Lite klumper, smaker helt ok med vann og koster ikke hele månedslønna heller.

Etter alle de positive tilbakemeldingene på Myo lurer jeg nesten på om jeg må bestille en bøtte å se hva jeg syntes om det også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...