Gå til innhold

Favoritt proteinpulver?


Espen Espelund

Anbefalte innlegg

Jeg har vel ikke funnet et proteinpulver jeg virkelig liker - noen har selvfølgelig vært bedre enn andre! Nå er det lenge siden jeg har testet noen, for man blir kvalm av å teste så mye som smaker vondt! Men jeg drakk Diet Shake med jordbærsmak for litt siden, og den var faktisk veldig god! Nå er den ferdigblandet, men dog...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg får være så utroolig kjedelig å gå god for det alle sier om Myo Mocca og TN! Særlig jordbær fra TN smaker milkshake fra McDonalds når det har fått godgjort seg i kjøleskapet. Ellers elsker jeg Bake Pro! Genialt bakeprotein rett og slett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke realistisk å klare å lage et smakfullt protein med noe mer enn 86-90g protein pr 100? Dette kan du forsåvidt mer om, enn meg Torstein.

Det meste er mulig men proteinpulver med opp mot 90% protein da snakker vi Ion-Xchange WPI som har nær null egensmak og det er mulig å få bra i de fleste smaker utenom sjokolade, sjokolade krever noen % kakao for å bli bra og da er plutselig ikke varen 90 lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Råvare er jo viktig:) prøver selv å tillære meg litt om hva som er forskjellen på alle typene proteinpulver der ute. Har prøvd et par typer og nå har det egentlig bare falt på en som ikke er så aller værst i pris og smaker godt.

Det jeg bruker å si for å motivere folk med bortsett fra at protein er kroppens viktigste byggeklosser er at søtningssuget blir minket. Fungerer hvertfall for meg! :thumbsup: For dere å?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MRM-72017-0.jpg&sa=X&ei=AzTBTs_sF6zN4QSXkoGWBA&ved=0CAwQ8wc&usg=AFQjCNEmKgU3Tfq-67C9t19fHKCMeMX_ZA

(innser at bildet kunne vært hakket mindre, men hey..)

Noen som har smakt denne?

Har bestilt den ifra iherb, så finner vel alltids ut av det. Evt noen som har noen andre å anbefale derifra? (så får jeg en unnskyldning for å bestille en pakke...) :whistling:

Den er GRUSOM! Hilsen meg og min svoger :whistling: Men mange på iHerb liker den da... Si ifra hva du syntes da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er GRUSOM! Hilsen meg og min svoger :whistling: Men mange på iHerb liker den da... Si ifra hva du syntes da ;)

Haha, kjekt å vite X) Ja, jeg baserte kjøpet på svarene fra de andre der, men det er jo godt mulig at jeg også synes den er grusom likevel ;P

Dere har ikke prøvd noen andre derifra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat mottatt Prozyme, men jeg klarer ikke bli klok på hvordan det skal brukes/hvor mye jeg skal ha/antall ganger i løpet av dagen ? ? Jeg trener styrke 2-3 ganger i uken (frivekter) og veier 65 kg . Har forstått det sånn at jeg skal ha 2 gram Prozyme .pr kg kroppsvekt. Men skal det taes til hvert måltid, to ganger om dagen , etter trening ? Hjeeeeelp :0)))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...