Gå til innhold

Favoritt proteinpulver?


Espen Espelund

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei, da må du bare sende de en mail til for alle som ber om smaksprøver får sendt ut samme dag. Men den kan jo ha forsvunnet i posten eller at det har skjedd en feil med adresseringen.

Ja, Det er sikkert det som har skjedd. Så lenge det ikke er noe kvalitetsforskjell mellom PF whey tech og MyoProtein så er jeg helt ok med whey tech :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte noe 90+ nettopp, det har tapt seg. Smaker ikke kaseinet i det hele tatt lengre, lurer på om det bare er bøff slik det ble mistenkt å være en stund.

Jeg har brukt 90+ tidligere, men pga ryktene som gikk om erteprotein og annet snusk har jeg vært på leting etter andre pulver. Om man kan stole på innholdsfortegnelsen så er 90+ i en særklasse mtp pris og proteininnhold. Jeg konfronterte leverandøren med ryktene som verserte uten å få et vettugt svar. Da kan jeg ikke ha tillit til hva proteinet de leverer inneholder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Qnt Metapure Sjokolade smaker utrolig godt - både i vann og melk. Nomnom! Akkurat som sjokomelk iblandet melk :D

Whey Tech med sjokolade er jeg ikke så begeistret for da det har "proteinlukt".. :confused: Har en halv dunke som må drikkes opp etter hvert!

Whey Cooler med lemon icetea smaker helt ok, men proteinlukt på den også..

Har nettopp fått Whey 80 - fra star nutrition i sjokolade og banan, gleder meg til å prøve i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Gjest Brukernavn007
90% av proteinpulver er likt, så bare velg en du liker og bruk den du.

Tenkte på at det er så mange merker å velge mellom:p Atm bruker jeg ingenting, men neste mnd blir det å handle inn litt diverse, protein- og karbopulver:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meh...nå har jeg smakt på smaksprøver av en del kasein-pulver som jeg fikk oversendt, og de sendte meg rett tilbake til begynnelsen av 80-tallet. Kunstig og jævlig når jeg blandet i vann. Synd å si, så er Optimum i en klasse for seg selv da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...