SlayerDad Skrevet 28. desember 2013 Skrevet 28. desember 2013 det er jul for pokker!har ikke synda. jeg har kost meg masse. med ribbe, pølse, pinnekjøtt, kaker, oster, loff, sjokolade, øl, skinke, og gått masse tur.herlig! prøv pepperkaker og gorgonzola. helt fantastisk godt. LeanMachine 1 Siter
Aurelius Skrevet 28. desember 2013 Skrevet 28. desember 2013 "Felicie skrev: Alle dere syndere kan bare gå å legge dere. Jeg sverger at jeg har spist minimum 10 medisterkaker, 10 medisterpølser, 5 ribbestykker, en haug røkt laks, en haug eggerøre, x-antall hjemmebakte loffskiver, syltetøy med MASSE sukker, 3 konfektesker, is, negerboller, kransekake, kromkake, kokosmakroner, twist. Pepperkaker, klementiner, sjokolade. Kommer ikke på noe mer, men har helt sikkert glemt noe Det er en SYND å ikke spise seg dø på kaker og god mat i jula. Namnamnam Aaand we have a winner! :thumbsup: Endelig noen som har skjønt formålet med å kose seg i jula:) Kari og Felicie 2 Siter
LeanMachine Skrevet 28. desember 2013 Skrevet 28. desember 2013 Det er ikke noe som heter synding i jula. Det er bare tull og fjas. Kos dere med god samvittighet, det er ikke 2 uker i løpet av året som har noe å si. Selv har jeg sikkert spist en halv kg dritt hver dag nå siden 1. desember SlayerDad og Aurelius 2 Siter
GrommiZ Skrevet 28. desember 2013 Skrevet 28. desember 2013 4 dagen på fylla på 7 dager, heia jula Siter
02-snapper Skrevet 28. desember 2013 Skrevet 28. desember 2013 Ingenting er synd i jula.. greit bik: men hvor lenge varer "jula"? Er det oille julaften og julaften? Advent+romjula? Hele jula og fram til påske? Siter
Aurelius Skrevet 28. desember 2013 Skrevet 28. desember 2013 "02-snapper skrev: Ingenting er synd i jula.. greit bik: men hvor lenge varer "jula"? Er det oille julaften og julaften? Advent+romjula? Hele jula og fram til påske? Jula varer helt til påske!;D eller.. for min del er jula når jeg har juleferie, dvs fra 22. Des til 7. Januar Siter
SlayerDad Skrevet 28. desember 2013 Skrevet 28. desember 2013 "02-snapper skrev: Ingenting er synd i jula.. greit bik: men hvor lenge varer "jula"? Er det oille julaften og julaften? Advent+romjula? Hele jula og fram til påske? smake lille julaften, full pinne fra jula ringes inn og til første nyttårsdag. Olaf G. 1 Siter
Bluecharm Skrevet 28. desember 2013 Skrevet 28. desember 2013 [ATTACH]127077[/ATTACH] Jeg har vært snill... Kojak og fitflyer 2 Siter
fitflyer Skrevet 28. desember 2013 Skrevet 28. desember 2013 I'm a sinner :happy: FitFish og Aurelius 2 Siter
AuroraMarie Skrevet 30. desember 2013 Skrevet 30. desember 2013 Min synding begynner 19. og varer til første.. Har bursdag den 19-ende, og feiret den torsdag-lørdag. + 4 dager på fylla i jula. Siter
SlayerDad Skrevet 31. desember 2013 Skrevet 31. desember 2013 nom nom nom FitFish, ThereseHag, melis1988 og 1 annen 4 Siter
Gjest QueenWinther Skrevet 31. desember 2013 Skrevet 31. desember 2013 Dessertspising endte i joggetur. litt usikker på hvilken av de ovenfor som er syndingen, da. Siter
02-snapper Skrevet 31. desember 2013 Skrevet 31. desember 2013 "Ina Winther skrev: Dessertspising endte i joggetur. litt usikker på hvilken av de ovenfor som er syndingen, da. Høres jo ikke helt frisk ut... joggingen er vel "synden" her Martbart, fitflyer, SlayerDad og 7 andre 10 Siter
Gjest Skrevet 1. januar 2014 Skrevet 1. januar 2014 Jeg "syndet" på julaften med spise- og hviledag! Ellers har det vært fullt kjør med kostholdsplan og trening som normalt! Siter
SandraLinnea Skrevet 1. januar 2014 Skrevet 1. januar 2014 Spist "dritt" hver dag i romjulen, Don`t give a fuck! haha! Angrer ikke ett sekund, spesielt ikke når det var coachen som sa SPIS!!! Da er det jo greit ^^ Aurelius, SlayerDad og Emiliemo 3 Siter
Sjokoladepålegg Skrevet 2. januar 2014 Skrevet 2. januar 2014 Vel, det er ikke noe synding i dag, men dette er min tredje uke uten å trene... Siter
Velvet Skrevet 2. januar 2014 Skrevet 2. januar 2014 Burde kanskje ikke ha drukket HELE flaska med vikingfjord på nyttårsaften, but who cares. I had fun, sjøl om halvparten e borte fra minnet. Anreka og Aurelius 2 Siter
Panico Skrevet 3. januar 2014 Skrevet 3. januar 2014 Skeiet ut med en vaffel på jobb idag. Også tror jeg søren meg det blir vafler ikveld også. Siter
LeanMachine Skrevet 3. januar 2014 Skrevet 3. januar 2014 Ånei huff en vaffel. Det er ikke synding, det er ekstra gainz og mer energi til tunge løft det Hugo2, Aurelius og Inger-Lise 3 Siter
kennda Skrevet 6. januar 2014 Skrevet 6. januar 2014 Hadde en lang joggetur på formiddagen i går og fikk et skikkelig sug etter noe godt på ettermiddagen. Så selv etter en god middag med dessert (havrebrownie) gikk jeg på en smell og slukte nedpå disse to her: :/ Og dette var ikke noe jeg hadde liggende heller, måtte ut og kjøpe, så var en meget aktiv handling FitFish, runforit123 og Aurelius 3 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.