Gå til innhold

Den store syndetråden!


Effy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Annonse

Er jo mye her som ikke kan kalles fråtsing eller en synd. Tre biter sjokolade? 2 vaffelhjerter? Litt riskrem? :p Come on..

Litt enig, det heter jo 'den store syndetråden'. Har egentlig ikke noe å tilføye her siden jeg er syk og dermed ikke trener og heller ikke har noe særlig appetitt så om jeg spiser litt sjokkis ligger jeg fortsatt i brutalt underskudd *sad face* skulle hvertfall liggi på vedlikehold ... skal en tur på kafe for å jobbe litt snart, kanskje bestille en sånn 'moccashoccalattayayamedkrem'? Er det noe godt? Jeg drikker bare plain kaffe med en skvett melk i til vanlig, haha, men en sånn har vel like mye kcal som en medium middag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi. Bra tipso_O

Hva vil du høre da? :)

Hvis en har muligheten til å spise havregrøt med cottage cheese, proteinpulver og bær men også sjokolade - og likevel velger å ta sjokoladen, så er det jo ikkeno annet enn å rett og slett ta bedre valg.

Det var iallefall slik jeg forsto problemstillingen din - hvis jeg misforsto beklager jeg det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synder litt til idag også, nok en gang ikke om kosthold men la nå gå mtp at det ikke er noen annen syndetråd. Jeg synes at det var kjekt med litt Basshunter igår så idag gikk det faktisk med 3 sanger Scooter. Jeg vet ikke om dette er som å ta sosialt selvmord på fitnessbloggen da jeg er ganske ny her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synder litt til idag også, nok en gang ikke om kosthold men la nå gå mtp at det ikke er noen annen syndetråd. Jeg synes at det var kjekt med litt Basshunter igår så idag gikk det faktisk med 3 sanger Scooter. Jeg vet ikke om dette er som å ta sosialt selvmord på fitnessbloggen da jeg er ganske ny her.

Faster, harder, Scoot-aaaaar ... we're goin faster, harder, scoot-aaaar! Yeah.

Du er ikke alene, men ja, det er litt sosialt selvmordaktig.

Jeg er fortsatt i underskudd, men har spist bare sjokkis i dag bortsett fra noen biter rå fisk og noen kokte egg så det er jo ikke helt bra. På tide å bli frisk igjen nå snart, så tarvelig å være syk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...