Gå til innhold

ChristianS

Medlemmer
  • Innholdsteller

    39
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om ChristianS

  • Rang
    Nykommer

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. Tusen takk for mange nyttige svar, og noen svært forvirrende. Jeg skal kjøpe inn en flaske med tran, så får jeg starte med å sette meg godt inn i kosthold i første omgang. Kreatin har funket før så det holder jeg meg til, proteiner er kjekt å ha, men resten drøyer jeg med til alt annet er på plass Igjen takk for tipsene!
  2. Hei, jeg lurte på om dere som har litt erfaring kunne guide meg litt i jungelen av kosttilskud Litt om meg: 20 år 189 høy 87 kg Fettprosent rundt 20 Jeg er en person som fort legger på seg, både i form av muskler og fett. Derfor må jeg passe veldig på hva jeg spiser, spesielt nå som jeg driver med recomp av kroppen. Jeg ligger på rundt 2300 kcal om dagen, ligger høyt på protein, middels på karbs og lavt på fett. Spiser aldri ris/pasta/brød ol. Jeg bruker kreatin, bcaa med glutamin, three in one protein, og preworkout hvis jeg er slapp en dag. Er det noe mer som kunne være hens
  3. Kjønn: Mann Alder: 20 år Høyde: 187 Vekt: 90 kg Kcal: Ligget på 1600 kcal de siste to ukene, stort sett kun protein og fett, fra 0-20g karbs om dagen. Treningsmengde: Trener x-size, fire ganger per uke. Mål: Prøver å holde vekten, men gå ned i fett. Spiser 2500 kcal på lørdagene, legger på 1000 kcal i karbs ish De siste to ukene så har jeg gått ned fra 91 til 90 kg, uten å ha mistet noe styrke, eller størrelse på muskler, har utrolig nok økt cm på armene og over bryst/rygg. Uforventet kan man vel si. Det skal sies at jeg er på nybegynnerstadiet etter ett års pause fra trening, det h
  4. Virker som at det er en enighet i at enten 5x5 eller SS er veien å gå, men jeg tror etter dagens økt at jeg allikevel går for fyrstikkprogrammet. Det er rett og slett for lite isolasjonsøvelser for min smak i SS og 5x5, ikke misforstå, jeg har hovedfokus på baseøvelser. Og jeg er helt enig det at baseøvelser nedprioriteres av for mange, men i fyrstikkprogrammet føler jeg at jeg får det beste fra begge verdener.
  5. (Har merket det jeg faktisk lurer på i rødt for de som ikke er intressert i utfyllende informasjon) Ja, så var jeg tilbake! Har ikke vært her inne på en stund, har holdt meg til samme program siden før påske (x-size) så jeg har ikke følt noe behov for veiledning herifra, selv om jeg tydeligvis kunne trengt det. Jeg har nemlig ikke sett store resultater, såklart har jeg merket en del, spesielt på styrkesiden der jeg har gått fra 40 til 70 kg i benk, 12 til 18 kg i curl, 16 til 26 kg i skråbenk osv. Så jeg skal vel ikke klage, men jeg begynte ikke med trening kun for å øke i styrke, jeg skul
  6. ChristianS

    Singlet

    Hey! Nå har det seg slik at jeg har ganske sjuk kropp og sinnsyke biceps, typ 10 cm rundt arma (Se bildet <---) Da er det greit å skaffe seg en vill singlet for å vise fram disse ville dyrene! Alle på crewet er nemlig så sjuke som meg, så vi skal lage vår egen crew singlet, dere skjønner greia? Jeg leter etter noe ala gasp singletene, men uten gasp logoen på. ps. Ja, det er mye selvironi i innlegget
  7. Hva er målet ditt? Vil du bli maratonløper, en atletisk allrounder, bodybuilder eller noe annet? Styrketrening er absolutt viktig, men om målet ditt er å løpe så må du for all del ikke slutte å løpe. Som Lars skrev så er vektnedgang gjort med kosthold, du må bare finne målet ditt. Om målet er å gå ned i vekt vil jeg også anbefale styrketrening.
  8. Jo, jeg trenger absolutt mer muskler, men har lyst på flat mage til sommeren. Personlig syntes jeg det ser bedre ut å være tynn og spinkel enn sterk og chubby. Det beste er så klart lav fettprosent og mye muskler. Men på den korte måneden som er igjen til sommeren kan det bli vanskelig. Men jeg skal ta det til etterretning, da går jeg ned til denne sommeren også går jeg opp til høsten, vinteren og deffer igjen til neste sommer. Da blir det bra! Takk for hjelpen
  9. Hei, jeg lurer på om det er fysisk mulig å gå ned i fettprosent og opp i vekt samtidig? Jeg er 18 år Fettprosent på 13, vil ned under 10 185cm Veide inn til 78kg i dag tidlig Jeg har lyst til å gå ned noe i fettprosent før sommeren begynner, men jeg har ingen muskler å miste. Jeg vil derfor gjerne gå ned i fettprosent, men opp i vekt (muskelmasse) Jeg snakker ikke om verken drastisk vektoppgang eller drastisk fall i fettprosenten. Jeg har ikke dårlig tid, jeg vil bare ikke miste muskelmasse på veien. Kostholdet mitt er: Frokost: 1 dl havregryn m/ melk og rosiner Lunsj: 1
  10. Hei, om en måned skal jeg på Felles opptak og seleksjon (opptaksprøvene til befalskole). For å komme inn må jeg øke stort i styrke og kondisjon. Nå tar jeg: 4 Pullups 20 Pushups 30 Situps 3000m på 14:30 For å komme inn bør jeg ihvertfall ta: 9 Pullups 32 Pushups 46 Situps 3000m på 13:00 Dette er litt over minstekravet, fordi man som regel ikke kommer videre kun på minstekravet. Jeg trenger bare komme forbi første hinderet som er de fysiske testene, fordi etter disse testene så tester de egenskaper og det er her jeg har en fordel. Jeg trener for tiden med utgangspunkt i X-size
×
×
  • Opprett ny...