Gå til innhold

(U)vaner, tvangstanker og rare ting du pleier å si, tenke eller gjøre


Andy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

haha, dere er geniale alle sammen!! :D

- jeg er et surrehode uten like. er inn døra 3-4 ganger før jeg i det hele tatt får kommet meg avgårde

- avhengig av å skrive lister på alt jeg skal gjøre, i fall jeg glemmer noe. Må planlegge morgendagen for å vite at jeg får tid til alt

- er totalt ufokusert og distré. mens jeg snakker glemmer jeg hva jeg snakker om og sier: "eeehm.. eeeh.. atte.. eeehh.. hmm..hva snakket jeg om igjen? " i flere minutt før jeg kommer på hva jeg skulle fortelle. i tillegg får jeg litt angst mens jeg driver å forteller en historie eller noe som har skjedd siden alle ser på meg og venter på hva jeg skal si.

- klarer ikke sovne med sokker på og orker heller ikke ta de av med henda, så stikker storetåa i sokkeåpningen og ruller dem av meg. så ler jeg like mye hver morgen da de ser ut som kondomer

- sover med to puter, to dyner oppå hverandre og to pledd

- HATER å bli fortalt hva jeg skal gjøre. spesielt hvis jeg har hatt planer om å gjøre det, men så å bli fortalt det. mister lysten! :meh:

- synger alltid når jeg er ute å går tur og kikker febrilsk rundt meg for å forsikre meg om at ingen kan høre meg

- hater å tisse, syns det er så kjedelig, så plutselig må jeg løpe på doen før ting går galt

- knekker fingrene mine.. dårlig uvane!

- jeg er en ryddig person som er veldig rotete

det jeg kom på i slengen! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

- så stikker storetåa i sokkeåpningen og ruller dem av meg. så ler jeg like mye hver morgen da de ser ut som kondomer

- HATER å bli fortalt hva jeg skal gjøre. spesielt hvis jeg har hatt planer om å gjøre det, men så å bli fortalt det. mister lysten! :meh:

- synger alltid når jeg er ute å går tur og kikker febrilsk rundt meg for å forsikre meg om at ingen kan høre meg

- hater å tisse, syns det er så kjedelig, så plutselig må jeg løpe på doen før ting går galt

- jeg er en ryddig person som er veldig rotete

Å herregud, AKKURAT sånn er jeg også.

Like kleint hver gang jeg oppdager at noen har sett meg synge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom på flere ting! Jeg må ALLTID ha på vasken når jeg tisser så ingen hører at jeg gjør det! ;P

Jeg må alltid tisse etter kaffe. Også tenker jeg så på det så jeg vet ikke om dette bare er en placebo effekt jeg får ;P

Kjenner jeg får klump i halsen og tårer i øynene HVER gang jeg ser noen gråte på tv, uansett om det bare er en dum serie eller en dårlig film! ;P Haha!

Googler alltid ukjente nr og har helt angst for å ringe nr jeg ikke vet hvem er!

Kjøper alltid ting til meg selv også når jeg er ute på julegaveshopping! ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom på flere ting! Jeg må ALLTID ha på vasken når jeg tisser så ingen hører at jeg gjør det! ;P

Jeg blir alltid mobbet for det du skriver i begynnelsen her. Men hallo, jeg takler ikke at noen kan høre meg. Jeg har til og med vannet på når jeg går på do hjemme! Når jeg er alene ..

Jeg tror egentlig jeg har et lite problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

- HATER å bli fortalt hva jeg skal gjøre. spesielt hvis jeg har hatt planer om å gjøre det, men så å bli fortalt det. mister lysten! :meh:

- synger alltid når jeg er ute å går tur og kikker febrilsk rundt meg for å forsikre meg om at ingen kan høre meg

- hater å tisse, syns det er så kjedelig, så plutselig må jeg løpe på doen før ting går galt

- knekker fingrene mine.. dårlig uvane!

- jeg er en ryddig person som er veldig rotete

Haha, meg og :D

Prøv å spille luftgitar eller lufttrommer, like pinlig ;)

Know the feeling :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha her var det mye bra uvaner...

jeg er fæl på å åpne kjøleskapdøren og kan fint la den stå opp nesten hele perioden jeg lager mat.

jeg setter på vasken og går fra den på. (forrige leiligheten jeg eide var vann innkludert i husleia så det begynte jeg med på trass for det var så dyr husleie)

jeg har alltid vasken på når jeg går på do.

jeg holder alltid en hånd forran ansiktet når jeg passerer en fotoboks.

jeg henger ofte på en "h" bak ord som jadah, jah, joh

jeg kjefter og har diskusjoner med gps'en i bilen min.

jeg forsover meg hver eneste dag, og har fremdeles tid til å ta meg en redbull og sjekke facebook før jobb.

jeg glemmer alltid jakkene mine på byen.

må alltid sjekke flere ganger at ytterdøra er låst.

om jeg ikke finner husnøklene mine når jeg skal ut kan du banne på at de står i døra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Må ha teppe på meg når jeg sitter i sofaen - Teppekoooos!

- Fæl med å søle utenfor tallerken når jeg spiser, uansett!

- Drar teppet over maten hvis jeg spiser i stua (les: punkt 1)

- Glemmer mobil, nøkler og andre viktige ting overalt

- må dusje i varmt vann.. sånn varmt som andre brenner seg på :p

- utsetter alt som har med telefonsnakk å gjøre.. hater å snakke i telefonen! (ikke min stemme i telefonsvareren, for å si det sånn)

- kan av og til snakke i søvne... stort sett mumling, heldigvis :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hender jeg setter meg selv fast midt i en samtale da jeg ikke klarer å komme på det norske ordet jeg vil si men derimot alltid husker ordet på engelsk.

Følgende samtale utspilte seg i DETTE SEKUND på jobb..

Camilla om noe hun så i går

"Det var så sykt, eh faen, du vet, "awkward?""

Pinlig ja, pinlig var ordet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, herlig tråd! :D

-Jeg MÅ ha minimum 2 dyner og 2 puter i senga.

-Ytterdøra mi er alltid låst, selv om jeg er hjemme og det er midt på lyseste dagen.. :rolleyes:

-Jeg forlater ikke leiligheten uten nøkler, kort, mobil og lipsyl.

-Jeg er sinnsykt redd for edderkopper!

-Eeeelsker å få uventa SMS/mail/pakker/post :D

-Jeg sovner omtrent 95% av gangene jeg skal se en film. Uansett om jeg har besøk/er på besøk :blush:

-Forbanna sta, og skal klare meg selv uansett om det er til mitt eget beste eller ikke!

-Jeg klarer ikke å stoppe sjokoladespising hvis jeg først har smakt en liten bit.. :whistling:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brukernavn007
Det hender jeg setter meg selv fast midt i en samtale da jeg ikke klarer å komme på det norske ordet jeg vil si men derimot alltid husker ordet på engelsk.

Du er ikke alene;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...