Gå til innhold

(U)vaner, tvangstanker og rare ting du pleier å si, tenke eller gjøre


Andy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Brukernavn007
Kanskje det var thesandy som gikk forbi pavels når han skulle låse seg inn her om dagen!? :eek:

Kanskje jeg tok omveien om Oslo på vei hjem fra jobb i Stavanger?:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Brukernavn007
Var litt brb, og når jeg sjekka tilbake hadde jeg plutselig 5 notifications fra denne tråden

131371187950.jpg

Elsker bildet!:rofl: Soooo much happiness!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Merker at jeg veldig ofte går inn igjen når jeg er på vei ut for å sjekke om jeg faktisk låste døren, selv om jeg vet at jeg gjorde det.

-Involverer meg i diskusjoner som jeg innerst inne vet jeg ikke har lyst å involvere meg i (dette gjelder spesielt i kommentarfelt på nettaviser).

-Sjekker facebook, fitnessbloggen og et par andre sider en million ganger før jeg klarer å legge meg, drøyer ALLTID ut!

-Vekkerklokken må selvfølgelig både dobbel- og trippelsjekkes.

-Etter at jeg har lagt meg må jeg alltid kjenne etter om jeg egentlig må litt på do, og det må jeg selvfølgelig hver gang (men som oftest bare bittelitt)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke gjør det da:(

Jeg måtte bare - føttene mine var så høyehelerslitne at de ikke orket å være i kontakt med gulvet lenger ! O.o

Men nååå er jeg våken igjen :D - Og klar for skole.. shitti altså

Rare ting jeg tenker:

Tillegger alt sjel. Tok meg i å lure på om glassene i skapet var fornøyd med plasseringene sine her om dagen, eller om de hadde havnet ved siden av noen de misslikte O.o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den rareste uvanen er at når jeg kjører gjennom automatiske bomringer (jeg har ikke pass/brikke) så gjør jeg alltid en grimase og noen fingertegn, og håper at om det mot formodning faktisk bilr tatt bilder og ikke kun av bilskiltet og at en person ser bildene, så har jeg gitt den personen en god latter. :confused:

ÅH! Det gjør ALLTID jeg også! :D Særlig fotobokser, selv om jeg ligger 20 km under fartsgrensen bare for å være sikker på at jeg ikke blir tatt :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brukernavn007
Jeg måtte bare - føttene mine var så høyehelerslitne at de ikke orket å være i kontakt med gulvet lenger ! :confused:

Men nååå er jeg våken igjen :D - Og klar for skole.. shitti altså

Rare ting jeg tenker:

Tillegger alt sjel. Tok meg i å lure på om glassene i skapet var fornøyd med plasseringene sine her om dagen, eller om de hadde havnet ved siden av noen de misslikte :confused:

Verdensproblem det der altså!:p Lykke til på skolen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...