Gå til innhold

(U)vaner, tvangstanker og rare ting du pleier å si, tenke eller gjøre


Andy

Anbefalte innlegg

Kom på noen fler!

*Jeg er på grensen til å få noia hvis jeg går for lenge uten ringene mine

*Klarer alltid å ødelegge gode headset - veldig irriterende.

*Når jeg skal ta på vekter på stanga tar jeg alltid en skive fra hver side

*Jeg blir snurt når mamma har spist opp/ glemt å kjøpe rosiner. Havregryn uten rosiner = :thumbsdown:

*Ganske, veldig mørkredd. Hvis jeg må gå i mørket så har jeg på høy musikk og skriker og skråler samtidig. Skal jeg gå tur med hunden rekker jeg som regel å gå ned trappa, stå der i noen sekunder, for å så sprinte opp igjen :p Ser og hører skumle ting over alt :meh:

EDIT

*Prøver ofte å plukke opp ting som detter på bakken med tærne. Sjeldent vellykket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hahaha, herre når du nevner det, jeg klapper alltid når jeg synes noe er veldig morsomt. ser ut som en tilbakestående sel eller noe der jeg sitter å ler og klapper for meg selv, katastrofe :p

Det gjør jeg også! det må jo bare se helt retard ut... Ser på tv, noe gøy skjer, jeg ler og klapper for meg selv. oh yes..:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på noen fler!

*Når jeg skal ta på vekter på stanga tar jeg alltid en skive fra hver side

Jeg også :D Tror av en eller annen grunn at stanga kommer til å dette overende om jeg ikke tar av en fra hver side hver gang :)

Jeg og :p Spesielt etter at stanga faktisk datt over ende etter at jeg løftet ned alle fra den ene siden :rofl:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker bare én hånd (gaffel) så langt det lar seg gjøre når jeg spiser, men mindre det er noe som må skjæres. Bruker ikke kniv før det er ytterst nødvendig.

hahah, det gjør jeg og! synes det er ytterst unødvendig og bruke to hender når man strengt tatt ofte ikke må bruke mer enn en. + det er ganske mye som kan deles/skjæres opp med gaffel! :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Først tenkte jeg "neeeiass.. må jo spise den sånn som kaniner spiser løvetann-ish"..jeg gjør det. haha. MEN hallo, det er jo genialt! Trenger ikke vaske hendene før du kan sjekke tlf liksom..

Herlig å treffe folk som ser det geniale i det. Har gjort det siden jeg var liten, og stort sett samtlige venner bare kikker rart på meg, tar bilde av at jeg gjør det og legger på Facebook osv. Blir regelrett sliten jeg!

Ida, du ler nå. Kjøp deg en pose ostepop, finn frem gaffelen og be amazed!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...