Gå til innhold

(U)vaner, tvangstanker og rare ting du pleier å si, tenke eller gjøre


Andy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Widding
Kan ikke ut på byen uten høye hæler! Obligatorisk ;)

me2, slitsomt det der..

Har ein vane me å blanda ord.

Speil e vindu

Karl john e majorstua

og litt sånne ting. Starta når eg va liten og ikkje forstod forskjellen på rosa og lilla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

me2, slitsomt det der..

Har ein vane me å blanda ord.

Speil e vindu

Karl john e majorstua

og litt sånne ting. Starta når eg va liten og ikkje forstod forskjellen på rosa og lilla.

Og forskjellen på høyre og venstre.. Må ENDA se på hendene mine om hva som er hva!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brukernavn007

Går inn i et rom for så å glemme hva jeg skulle der, for så å bli stående å se på tingene rundt meg i håp om at de skal "fortelle" meg hva jeg skulle...:rofl:

I tillegg til alle de andre tingene;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, uvaner og rare jeg sier, tenker eller gjør? Burde komme ei meget lang liste nå, men ut i fra hva jeg har lest nå så vet jeg ikke lenger om det er så rart det jeg gjør. Dog, uvaner/vaner (kommer vel ann på øyet som ser?) har jeg.

-Jeg klapper i hendene når jeg finner noe i butikken jeg liker eller hvis jeg er meget fornøyd med meg selv eller andre rundt meg.

-Jeg sliter veldig med å bruke den maskinen vi har på jobb når vi tar forhåndstesten for optikeren, men hovedsaklig kun på de som er 40+. Da må jeg ta lufttrykk på dem. Det er ikke så vanskelig, men jeg lager en slags "oi-lyd" for hvert trykk og hver gang kunden rykker til (er litt ubehagelig og en får 3 trykk pr øye). Jeg tror kundene tenker sitt om meg!

-Jeg roter bort alt. Akkuratt i dette øyeblikket har jeg tatt meg en pause fra å leting etter visakort. Jeg bor på 20 kvm, hvor i alle dager kan det ha blitt av?

-Jeg utsetter alt som kan utsettes, for så å innse at hvis jeg bare hadde gjort det med en gang ville det tatt meg 10 sekunder å gjøre ferdig. Istedenfor å utsette det x antall tid og så gjøre det. Nå driver jeg f.eks og utsetter leting av visakort. Og jeg leter etter visakort istedenfor å lese pensum til eksamen.

-Jeg blir sint når jeg ikke er bedre enn andre. Da går jeg min vei..eller så vil jeg ikke prøve en gang, fordi jeg vet jeg ikke er best :p

-Jeg drømmer hele tiden. Jeg liker derfor å gå lange turer. Bare for å drømme meg bort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja, uvaner og rare jeg sier, tenker eller gjør? Burde komme ei meget lang liste nå, men ut i fra hva jeg har lest nå så vet jeg ikke lenger om det er så rart det jeg gjør. Dog, uvaner/vaner (kommer vel ann på øyet som ser?) har jeg.

-Jeg klapper i hendene når jeg finner noe i butikken jeg liker eller hvis jeg er meget fornøyd med meg selv eller andre rundt meg.

Hahaha, herre når du nevner det, jeg klapper alltid når jeg synes noe er veldig morsomt. ser ut som en tilbakestående sel eller noe der jeg sitter å ler og klapper for meg selv, katastrofe :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, herre når du nevner det, jeg klapper alltid når jeg synes noe er veldig morsomt. ser ut som en tilbakestående sel eller noe der jeg sitter å ler og klapper for meg selv, katastrofe :p

Jeg vet at de rundt meg bare flirer av meg når jeg gjør det..men hva alle andre tenker tror jeg ikke at jeg vil vite!:mellow: Har en mistanke om hva de kan tenke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

-Jeg klapper i hendene når jeg finner noe i butikken jeg liker eller hvis jeg er meget fornøyd med meg selv eller andre rundt meg.

!

HAHAHA, nå lo jeg, HØYT!

- Våkner som oftest knelende forran sengen.. sånn be-stilling...

Har blitt så galt at jeg konstant har et teppe liggende der, så jeg slipper å bli så sabla kald på føttene:P

- Våkner ofte og kryper opp i sengen igjen, i halvsøvne kjenner jeg at jeg smyger meg ned på gulvet igjen, det er så deilig å sove på gulvet!!

- Sovner alltid med 2 dyner+ teppe+ sokker.. Våkner uten noen ting, ISKALD.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHAHA, nå lo jeg, HØYT!

- Våkner som oftest knelende forran sengen.. sånn be-stilling...

Har blitt så galt at jeg konstant har et teppe liggende der, så jeg slipper å bli så sabla kald på føttene:p

- Våkner ofte og kryper opp i sengen igjen, i halvsøvne kjenner jeg at jeg smyger meg ned på gulvet igjen, det er så deilig å sove på gulvet!!

- Sovner alltid med 2 dyner+ teppe+ sokker.. Våkner uten noen ting, ISKALD.

Haha, fantastisk! :D Skulle jeg likt og sett :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHAHA, nå lo jeg, HØYT!

- Våkner som oftest knelende forran sengen.. sånn be-stilling...

Har blitt så galt at jeg konstant har et teppe liggende der, så jeg slipper å bli så sabla kald på føttene:p

- Våkner ofte og kryper opp i sengen igjen, i halvsøvne kjenner jeg at jeg smyger meg ned på gulvet igjen, det er så deilig å sove på gulvet!!

- Sovner alltid med 2 dyner+ teppe+ sokker.. Våkner uten noen ting, ISKALD.

HAHAHA!:rofl: like, wtf?:rofl:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...