Gå til innhold

Tjells

Medlemmer
  • Innholdsteller

    3
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Tjells

  • Rang
    Nykommer
  • Bursdag 12. jan. 1988
  1. Har tenkt å prøve ut IF igjen etter mange år siden sist. Det fungerte veldig godt forrige gang men føler opplegget var litt begrenset med tanke på fett, og lurer på om dette har endret seg litt. For fett var veldig underrepresentert i Martin sine retningslinjer. Jeg fulgte den gangen var den klassiske 16:8 faste/spisevinduet. Der hadde jeg ca +500 Kcal på treningsdager og -500 Kcal på styrkefrie dager. Men er det fortsatt P/K/F: 40/45/15 (treningsdag) og 50/25/25 (treningsfri) som gjelder for macros?
  2. Er det mulig å spise etter IF uten å ha et faste vindu? Altså holde lik makroprofil men dele de opp i mindre måltider, eller iallefall redusere lengden av fastevinduet? Personlig har jeg ikke noen problem å droppe frokosten, men blir fort uvell, å sulten ved 11-12 tiden, dessuten opplever jeg at jeg får en dårligere ånde når jeg ikke konsumerer mat over lang tid. Prinsippet er vel å holde høyprot, lavt fett å kun konsumere karbohydrater rundt tung fysisk aktivitet, vil en redusering av fastevinduet ha stor påvirkning av reduksjon av fett% ?
×
×
  • Opprett ny...