Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mista den 50% stillinga jeg fikk før jeg i det hele tatt fikk begynt o_O Det går jo an å ha uflaks også:huh::confused: Så den var sur :( Også er nav usikker på om jeg får støtte i det hele tatt disse 14 dagene siden jeg har kurs(jeg ikke får betalt for) OG jobber 5 timer.. Kanskje de tror jeg driter penger, virker sånn :( Uansett.. Lyse økonomiske utsikter denne måneden..

Er det nå jeg kan si fml? :p Oh well.. Shit happens... :cautious:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seminarundervisninga i integrert uke på lektorprogrammet er så teit >< "Ja, vi vet at ingen var særlig keene på å vise fram rollespillene sine sist gang, så vi kommer bare til å trekke ut tre grupper hvis ingen melder seg frivillig." Det er ikke sååååå nyttig å se på andre studenters raskt oppdiktede rollespill, spesielt når det er åpenbart at folk ikke er helt komfortable med å vise det fram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagens negative er at jeg ikke får trent rumpa mi i dag.... OG JEG SOM IKKE HAR TRENT RUMPA PÅ EN UKE, kommer til å bli katastroferumpe de luxe.. :(

Det e bare å poste de asspicsa igjen da, så renner det nok inn med oppmuntringer skal du se... :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er som vanlig ingen flittig student, noe som er relativt uheldig i og med at det nærmer seg eksamenstid. Etter snart seks år som student er ikke dette en uvanlig situasjon, noe som tyder på at jeg er tunglært og dum. Burde til nå ha skjønt at det å holde seg ajour som regel fungerer best...

Burde er et fint ord. Du kan trøste deg med at du ikke er alene i den situasjonen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer egentlig på hva slags trøst det er at jeg er i en uheldig situasjon, og at det finnes flere som sitter i samme båt. Det forenkler på ingen som helst måte min situasjon ved eksamen, gjør det? :D

Nå må ikke du være så negativ her:P Delt sorg er halv sorg, delt glede er dobbelt glede. Men når du sier det så er vel felles skjebne fattig trøst også=(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fant ut i dag at treningstightsen jeg kjøpte rundt juletider, er gjennomsiktig. I dag var det bein/rumpe/knebøy, og jeg hadde på meg en truse under som det står "Miss Perfect" på i hvit skrift; snur meg rundt for å sjekke stump-formen i speilet, og jah.. pow!!

Det kalles ikke negativt, du si bare at du gjorde det med vilje, å da kalles det confidence ! (y)

Og sånn btw.. hvorfor er ikke det brukt som formbilde ? :X3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett eller annet forpult jævla rasshøl var for ivrig til å komme seg av rulletrappa på Nationalteateret jernbanestasjon i morges og tråkka meg på hælen, slik at skoen gikk av foten (knyter ikker skoa). Dessverre var det såpass mange rett bak at jeg ikke fikk med meg hvem det var, men årsaken til at det forpulte jævla rasshølet er et forpult jævla rasshøl er at det forpulte jævla rasshølet ikke sa unnskyld. Jævla forpulte rasshøl.

Nå, kaffe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...