Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Er jo bare å si at du står i Østerdalen et sted ;-)

Hehe jupp :p Hittil har jeg prestert å si til NAF..

"Jeg står fast i hagen min jego_O:blush: Du må komme å redde meg:happy:" <- de fikk adressen etter en stund, han var visst ikke tankeleser..

Også "Hei jeg har fått motorstopp står mellom Molde og Rød... en plass.. I en sånn busslomme...." <-- Han fant meg etter 30-40minutter :lol:

Østerdalen er litt større enn vei 667 eller noe mellom Molde og Rød :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe jupp :p Hittil har jeg prestert å si til NAF..

"Jeg står fast i hagen min jego_O:blush: Du må komme å redde meg:happy:" <- de fikk adressen etter en stund, han var visst ikke tankeleser..

Også "Hei jeg har fått motorstopp står mellom Molde og Rød... en plass.. I en sånn busslomme...." <-- Han fant meg etter 30-40minutter :lol:

Østerdalen er litt større enn vei 667 eller noe mellom Molde og Rød :lol:

Hva med å investere i en GPS?

Bare en idé.... som jeg slenger ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk (idioter) som legger på over 100 kg på stativet og så stikker uten å lesse av.

I dag hersket det kaos på treningssenteret. Virket som at trenden var å ikke rydde opp etter seg.... Ignorante mennesker ass....:cautious:

Kjenner til det HVER GANG jeg kommer inn på senteret....... :mad::mad::mad::mad: Det må vel være århundrets negative tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gårsdagens:

Kom på butikken kl 19 og skulle ha stengeansvar, og fant et helt fjell med brekkasje(varer som skal registreres og kastes), 5-6 store esker med masse drit jeg måtte grave oppi og brekke. Så når jeg er ferdig med den ekle jobben, lemper jeg alt på ei vogn og triller det ut bak butikken, og treffer en "kant" i asfalten litt for hardt så alle eskene med epler og mel og mye dritt faller utover hele parkeringsplassen bak butikken. Så måtte plukke opp all søpla for hånd og kaste det og "scoope" opp mel fra bakken med hendene. :mad:

Heldigvis var det mørkt og ingen kunder så meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg håper ikke dette stemmer, men frykter Bayern nok en gang har raidet Dortmund. Må medgi at jeg har sansen for Dortmund, Iduna Signal Park og Jörgen Klopp. Hadde håpet de kunne bruke pengene på salget av Mario Götze til å bygge laget, og at Lewandowski om ikke annet ville dra til England eller Spania. Mao. ikke forsterke den største konkurrenten til Dortmund...

Heynckes-agent: – Bayern har signert Lewandowski - TV 2 Sporten

Lewandowski-United.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...