Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

er det nye cottage cheeser? :eek:

Jaa, bare 250g i den originale.. 420g i den magre da :p

Hæ, jeg fant bare den nye med 420gram. Er det en liten en å? :D isåfall blir jeg glad!! 420g er for stort til å være lunsjen min:( haha

Den originale er med 250g, den magre er 420g.. Skjønner ikke hvor de fikk 420g fra, hvorfor ikke bare 400g? hehe :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig...? Når senteret har ett knebøyrack (heter det det...?)...er det da noen mening i at èn person bruker 45 min der...? :mad: Med gode pauser mellom hvert sett... jada - jeg vet at jeg kunne be om å få alternere med han i pausene hans, men når han bruker minst 40 kg mer vektskiver enn meg...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig...? Når senteret har ett knebøyrack (heter det det...?)...er det da noen mening i at èn person bruker 45 min der...? :mad: Med gode pauser mellom hvert sett... jada - jeg vet at jeg kunne be om å få alternere med han i pausene hans, men når han bruker minst 40 kg mer vektskiver enn meg...?

Fullstendig legitimt å bruke 45min i eit rack ja.

Er han eit anstendig menneske, hjelper han deg med å lesse av og på vekter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Drittlei masse vondt hele tia, drittlei krykker og drittlei idioter.

Idiotenes idioti blir bare så usedvanlig mye tydeligere når man prøver å omgås dem, med krykker:mad: Vil du ikke ha krykke mot egen kropp/bil, oppfør deg som du skal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte trene på "feil" treningssenter idag og både treningsstedet (hva faen kaller man det?) og solariumet der var HOT HOT HOT HOT HOT og elendig luft. Pluss at det var sykt mye kø og fyren som brukte 45 minutter og okkuperte både benk + 2 sett med manualer (selvfølgelig akkurat de jeg trengte) så dumt på MEG! Det var jo han som var dum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...