Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest QueenWinther

føler at alle her er så flinke til å spise riktig og jeg bare "...risotto til middag nam."(og kylling og salat men det er ikke poenget) haha elsker mat. får være flink igjen til uken, og bruke treningsloggen min aktivt.

+ at jeg bor i oslos mest sossete område, og mengden vaffeljakker voldtar synet mitt med en gang jeg går ut døra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest QueenWinther

en venninnne har, for det første, planlagt en syk treningsøkt med løping og styrke hver dag, og noen dager med pilates ved siden av. ikke bare det - men hun skal kutte ut alt med laktose, alle nøtter, all honning og all frukt.

hun kommer til å ta livet av seg denne uken og jeg blir så sur fordi jeg vet at hun vet bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bilen min døde o_O Verkstedregninga blir sikkert feit :cautious: Og toppen av det hele kjører jeg en liten møkkabil med null kraft, null isolering og vel.. Den er bare småttis :(:banghead: Liker små rottebiler:cautious:

Ja også siden bilen døde så ble det ingen ridning i dag heller.. Og jeg skulle liksom ri for første gang på 6-7år i dag :( Den var kjipest.. :banhappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte plantejord og en masse blomster jeg skulle plante i potter, fint vær i Stavanger idag så da kom sommerfølelsen og lysten til å gjøre det fint på terrassen. Plantejorda var frossen!!?! Så jeg dælja løs med hammer,spade,rake og whatever og et 30min prosjekt tok 2.5time.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukt mange timer på å polere bilen, så på de 5 minuttene jeg skulle ha den ut av garasjen begynte det å sludde. Ny runde med pusseklut over hele skiten. Brukte mye lengre tid på alt dette en planlagt, så middagen ble en OhYeah! :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...