Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Han middelaldrene kuken som satte seg ned i setet ved siden av meg på toget i morges, og som mente det var naturlig å dynke seg selv i Lagerfeld-eau-du-Cologne på morran.

Merker at det fortsatt river i nesa her...

Det kunne vært verre, tenk Old Spice :dead::sick::D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skulle egentlig tilbringe kvelden med venner, spise taco, og spille brettspill. Fant det heller for godt å tilbringe kvelden på sofan, sniffe otrivin, og finne ut hvor mye slim et menneske maksimalt kan produsere i løpet av en dag.

Hagfish aint got shit on me! :p

God bedring Kim. Om du ber pent, er jeg sikker på at tonje tar godt vare på deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt syyyykt lei sure kunder. Skjønner folk kan ha en dårlig dag men det får da faen være måte på...

19/20 er hyggelig og blide, men så kommer det en jævel som ødelegger resten av dagen.

Puh, da var dagens frustrasjon utblåst!

Nå kjenner jeg at jeg ikke savner å jobbe i butikk! Selv om det til tider er slik i hjemmesykepleien og....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var flink og satte på vaskemaskin med treningstøy etter siste treningsdag i forrige uke. Var ikke så flink til å henge opp, så det ble liggende der til søndag. Hang opp tøyet da, og alt var finfint mandag morgen da jeg slang alt i bagen.

Kommer på gymmet og shortsen lukta som om den var blitt brukt som gulvmatte på Tante Agdas Hjem for Hjemløse Katter (etbl. 1954).Følte at alle kikka på meg. Og noen gjorde nok det også. Sorry, guys.

Shortsen er vaska på nytt nå og er luktfri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klarer ikke konsentrere meg om å jobbe på jobb, og kaster bort mye tid på tull (og fitnessbloggen :p). :(

Jeg også.. :whistle:. Får gjøre noe fornuftig det som er igjen av dagen (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...