Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Alle dagers negative: idiotene som står bom stille og stenger av veien for andre med engang de befinner seg i rulletrapp eller på et rullebånd :rolleyes:

Stå til høyre, gå til venstre

Og siste dagers negative i Oslo, alle de jævla føkkings småripsa so flyr rundt på shopping før konserter og går fem-seks i bredden.

Men dette er bare oppvamring til Norway Cup da vi kan glede oss over sunnmørske fotballlag som går ellve mann i bredden i sneglehastighet.

Ja til mer blind vold!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og siste dagers negative i Oslo, alle de jævla føkkings småripsa so flyr rundt på shopping før konserter og går fem-seks i bredden.

Men dette er bare oppvamring til Norway Cup da vi kan glede oss over sunnmørske fotballlag som går ellve mann i bredden i sneglehastighet.

Ja til mer blind vold!

Kan nesten sammenlignes med de som går fem mann i bredden på turstier, slik at alle løpende(meg!) og syklende må ut i grøfta når de skal forbi :mad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan nesten sammenlignes med de som går fem mann i bredden på turstier, slik at alle løpende(meg!) og syklende må ut i grøfta når de skal forbi :mad:

RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGE!!!!!

Eller de med barnevogn, enten det er på stien eller fortauet, som insisterer på å ta hele jævla føkkings bredden! (Og gjett om jeg skal gjøre det samme til høsten, muhahahahahahahahaha, Slayer Dad is evil dad)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stå til høyre, gå til venstre

Og siste dagers negative i Oslo, alle de jævla føkkings småripsa so flyr rundt på shopping før konserter og går fem-seks i bredden.

Men dette er bare oppvamring til Norway Cup da vi kan glede oss over sunnmørske fotballlag som går ellve mann i bredden i sneglehastighet.

Ja til mer blind vold!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGE!!!!!

Eller de med barnevogn, enten det er på stien eller fortauet, som insisterer på å ta hele jævla føkkings bredden! (Og gjett om jeg skal gjøre det samme til høsten, muhahahahahahahahaha, Slayer Dad is evil dad)

Å gjerne gå rett ut i veien uten å se seg for, for hvem vil vel være han som kjører ned ei dame med barnevogn tenker de...

Samme med syklister som sykler over fotgjengerfelt i alt for stor fart :mad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har så lite clutch igjen at jeg vet ikke om han klarer hele turen fra Trønderland til Østlandet :huh: Blir i såfall spennende tur :cautious:Men passer ekstremt dårlig at den skulle bli "plutselig" dårlig nå da.. Kunne venta til jeg hadde fått spart noen måneder:dry: 318ett eller annet tusen er jo ingenting, burde gått lenger :p

Worst case scenario.. Jeg får stopp, og NAF må lete etter meg på RV3 fordi jeg ikke aner hvor jeg er :lol:o_O Been there done that .. (på andre veier) :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RV3 er jo nyyyyyyyyydelig på denne tida av året!

Ja :D Men ikke om man får motorstopp/clutchstopp og man ikke vet hvor man er xD :lol: Jeg vet aldri hvor jeg er med mindre jeg nettopp har kjørt forbi et skilt :p Stedssans, retningssans og alle andre fine turegenskaper er jeg totalt blottet for :p

Er i grunn litt usikker på hvordan man kjører en bil uten clutch :unsure: Vet det er mulig, bare ikke helt hvordan :joyful:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja :D Men ikke om man får motorstopp/clutchstopp og man ikke vet hvor man er xD :lol: Jeg vet aldri hvor jeg er med mindre jeg nettopp har kjørt forbi et skilt :p Stedssans, retningssans og alle andre fine turegenskaper er jeg totalt blottet for :p

Er i grunn litt usikker på hvordan man kjører en bil uten clutch :unsure: Vet det er mulig, bare ikke helt hvordan :joyful:

Er jo bare å si at du står i Østerdalen et sted ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...