Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Spiste så mye godteri til middag at jeg sliter med å få ned tacoen som jeg har til dessert..:(

Men så digg, da ble du jo garantert tacomett. Tacomett e innført som eget begrep, der man forsiktig må åle seg ned fra stolen og legge seg strak ut på gulvet etter måltidet. :inpain: Vondt på en goood måte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men så digg, da ble du jo garantert tacomett. Tacomett e innført som eget begrep, der man forsiktig må åle seg ned fra stolen og legge seg strak ut på gulvet etter måltidet. :inpain: Vondt på en goood måte!

ikke når du er på jobb... :( og man greier bare å spise halvparten av det man pleier å spise! jeg måtte avslutte med enda mere påskeegg!:D litt trøstespising...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke dagsferske nyheter, men det gjør ikke akkurat dagen min lysere...

Nå er det imidlertid klart at Disney vil stenge LucasArts som eget studio. I stedet for å utvikle og utgi spill selv vil de lisensiere ut rettighetene til å lage spill basert på lisensene deres, som inkluderer Indiana Jones og Star Wars.

Disney stenger LucasArts - Gamer.no

4fb5a7851e3c819ceadd9eaa335d3db6-escape_from_monkey_island.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4. april 2013

For noe forbannet tull!

Sørg for å utestenge den mannen fra all konkurranseidrett på livstid , og tett alle smutthull!

Lance Armstrong (41) er utestengt fra all konkurranseidrett på livstid. Et smutthull i dopingreglementet gir ham likevel muligheten til å konkurrere som svømmer.

Armstrong prøver seg som svømmer - Sport

Også poster du coveret fra det svakeste Monkey Island-spillet? Skuffa ;)

The Curse of Monkey Island er alltid verdt en playthrough :)

Afterall: Jeg har veldig sansen for alle spillene i serien, men det er en stund siden jeg fullførte dem. Husker derfor ikke eksakt hvilket spill som appelerte mest til meg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i alle dager er det du gjør med den håndmikseren?! Har hatt min håndmikser som fast følgesvenn i 4 år nå..Funker som gull!

Ca 7 liter aioli i uka, diverse bakverk, og alt annet man visper sammen:) men jeg jobber da på et kjøkken, så elektriske dupediter har kort levetid;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...