Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nettbanken kødder med meg.

FUCK NETTBANK. Nordea kødder med meg hver jævla dag, jeg må bruke 30 minutter på å gjøre noe jeg skulle ha brukt 5 minutter på.... Og det går ikke an å gjøre noe som fuckings er konstruktivt mens man prøver, prøver og prøver å logge seg inn... FAEN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er så lei av å være følsom. :cry:

Første dag i barnehagen 2011: Mor måtte få trøst fra ped.leder når lillemann skulle begynne der.

I dag: Mor måtte få trøst av ped.leder fordi lillemann skal over på storavdeling. Ca. tjue meter fra den gamle.

Skal bli gøy med skolestart, avslutninger, konfirmasjoner, når han flytter ut og forhåpentligvis bryllup...:dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey, hey. Alle de der er jo positive.

Du får glede deg til "lillemann" blir pubertal og går gjennom fasen hvor du er tidenes værste mor.

Joda, det var den grininga jeg siktet til da. Blir fort ganske pinlig :p

Høhø. Da griner jeg for at han hater meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pappa er på besøk. Noe som forsåvidt er dagens glade. Det negative er: 1.Jeg blir irritert når han spiser mat, han smatter og puster tungt. 2. Han spiser sinnsyke mengder med frukt. Det holder ikke å spise en banan. Nei da, vi skal kaste i oss to epler og et par plommer i tillegg :mad::mad: OG HAN SLAFSER!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FUCK NETTBANK. Nordea kødder med meg hver jævla dag, jeg må bruke 30 minutter på å gjøre noe jeg skulle ha brukt 5 minutter på.... Og det går ikke an å gjøre noe som fuckings er konstruktivt mens man prøver, prøver og prøver å logge seg inn... FAEN

Har du også HORdea? Faens jævla drittbank som kan suge kukk i helvete motherfuckers!=¤)/"(=)¤"I

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En kunde på jobben(jobber i butikk) som jeg har et godt øye til( og jeg troooor kanksje han har et godt øye til meg, kanksje), kjøpte øl idag, og jeg spurte om leg(ville se hvor gammel han var:D) og han sa: hehe, du skal ikke ha nr mitt og da? (klarte ikke å høre om det var bare spøk eller om det var spøk med litt sannhet) og jeg sa: neeeeeeeeeeei, er bare det at mange som ser ut som de er noen og tyve ofte er bare 17år osv, hehehehehee, pose? Og jeg rødma, kjente det i hele tryne mitt at jeg skifta farge.

Så resten av vakta mi satt jeg og irriterte meg over at jeg ikke svarte annerledes og at jeg er så lei av å bli så sjenert med engang det er noen jeg liker litt er i rommet-,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther

tomt for gresk yoghurt i butikkene, og pakken min fra ebay har ikke kommet enda. diskusjonen jeg hadde med far om higgs-bosonet tok slutt fordi jeg måtte ut av bilen og inn på elixia - for så vidt er ikke DET negativt, for det ble en god økt, men diskusjonen var sykt spennende.

og jo, det er lørdag kveld og jeg har ikke en dritt å gjøre. redd meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther

jeg har faktisk så lite å gjøre at jeg leser gjennom "Den STORE sjekketråden"

da har man lite å gjøre, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther
Been there, dont that... og jeg er ikke singel engang :p haha

haha, ikke dårlig! det er jeg, hvertfall (men det er ikke dagens negative, heldigvis)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...