Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Når jeg endelig har mannen hjemme til påskeferie og er helt sjuk på å få/dra på besøk så får guttungen omgangssjuken og holder ut med spying, diarè og sutring i fleeere dager.

Og glemte helt... jeg holder på slutte å røyke og det for#&7%%¤ påskeegget lokker på meg hele tiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjekkt å være mellom hu single bærta som vil leve singellivet, og kompisen som har allerede blitt solid plassert in tha friend zone, ikke gir opp, skal være hønemor når hun blir brisen, og blir sjalu og lite diskret når hun prater/flørter med andre, eller bare snakker om sånnt. Så brukte jeg over en time på å prøve å forklare pjokken hvordan ting fungerer... Joda, kjempekloke ord, men satt de..? neida... Prøver å få guttungen til å prate med noen søte jenter nærmere hans egen alder, og han avviser dem og er så sur at de blir forbanna..

Hvem var barnevakt for hvem? Ble ikke no flørting for min del i går ihvertfall, passa på den skjøre ungen hele tia...:inpain:

..og verre skulle det bli!:inpain:

Han hang seg desperat på meg når han ikke fikk kontakt/fant henne... Fyren har kjøpt et dyyrt festivalpass, og er overhodet ikke ineressert i noe av musikken, han gjorde det bare for å henge rundt henne.

Det endte med stalkertendenser, for hun/vi vi aldri gå noen plass og være i fred, nei han skulle følge oss til, og nesten på, dametoalettet.. Det endte opp med at han forfulgte meg resten av kvelden, og jeg prøvde å gjemme meg og stikke av, men han var faenmeg hakk i hæl konstant...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...