Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tidligere utsagn om at man aldri angrer på en treningsøkt reduseres til "Man angrer nesten aldri på ei treningsøkt". Hadde feber i går, men følte meg fin i dag så jeg tok sjansen på ei styrkeøkt. Nå har jeg mye mer feber enn i går, og blir dødsliten hver gang jeg beveger meg. Det positive er at jeg har masse ferdiglaget både grønnsaks- og fiskesuppe i fryseren jeg kan ta opp og varme. Og pepsi max, jeg her pepsi max.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Trynte på sykkel i dag. Og skrapa opp den flotte San Marco Dolphin-sadelen. At eg har skrubbsår på heile venstresida er ikkje så nøye, det gror igjen. Viss du ikkje er bekymra for sykkelen rett etter eit tryn, då har det gått gale. #sykkelhipster

noooooooooo!!!!!! 

gikk det bra med ramme/baktriangel/girøret? lurt å sjekke girøret etter en skikkelig rundvelt, jævli fortgjort att det bøyes litt og vips sitter deraileur`n rundt kransen og man må ha nytt nav+krans+bakre deraileur+girøre :p 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...