Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Jeg var 99% sikker på at med dagens kurs den dagen jeg skulle bestille fra iherb så kom jeg rett under 350kr. Men nå, når jeg regner om står det liksom 352kr med kursen i dag, og jeg har nemlig fått regning fra DHL på hele 288kr! Hva i huleste skal det bety? Jeg er så sikker på at kursen var lavere slik at jeg kom under 350kr den dagen jeg bestilte....

Det er dessverre kursen på dagen det blir innført i landet som gjelder. Så om dollaren gikk opp bare litt og du bestilte for nøyaktig tollgrensa blir det moms å betale... Kjipt men sant. Så en burde alltid ha en liten sikkerhetsmargin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syk hund på 3 dagen. Ikke fått i seg fast føde siden Tirsdag, og har gått fra å være i supert hold, til å se ut som ett bein rangel uten side stykke :( Dyrlegen tror det er ett virus, men begynner å bli litt urolig nå. Spydd og tisset ned heile gangen natt til Onsdag, noe han aldri har gjort før. o_O Har hatt stakkaren i 9 år nå. Og har nå trodd vi skulle miste han flere ganger, men ikke pga noe sånt., Så håper det går over...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syk hund på 3 dagen. Ikke fått i seg fast føde siden Tirsdag, og har gått fra å være i supert hold, til å se ut som ett bein rangel uten side stykke :( Dyrlegen tror det er ett virus, men begynner å bli litt urolig nå. Spydd og tisset ned heile gangen natt til Onsdag, noe han aldri har gjort før. o_O Har hatt stakkaren i 9 år nå. Og har nå trodd vi skulle miste han flere ganger, men ikke pga noe sånt., Så håper det går over...

Håper veldig det går over! Mistet selv hunden min i sommer da hun brått ble veldig dårlig. Får stole på dyrlegen og håpe på det beste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hytteturen ble avbrutt av sykdom i reisefølget. Heldigvis ikke noe alvorlig, men såpass at vi må til by og sykehus. Veien vi skal er også sperret av ras, så vi må kjøre omkjøring som tar halvannen time mer. Det viktigste er jo at ingen er alvorlig skadet eller syk, men surt er det jo uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg la merke til en død fugl her ute på jobb, så trodde jeg at når det kom andre fugler bort til den så var det en søt fugle begravelse. Det er ikke en søt fugle begravelse, det er fucking kannibalisme på høy plan.

De viser sin kjærleik til ugla ved å ta den opp i seg videre, så den får mulighet til å leve videre etter sin død? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 99% sikker på at med dagens kurs den dagen jeg skulle bestille fra iherb så kom jeg rett under 350kr. Men nå, når jeg regner om står det liksom 352kr med kursen i dag, og jeg har nemlig fått regning fra DHL på hele 288kr! Hva i huleste skal det bety? Jeg er så sikker på at kursen var lavere slik at jeg kom under 350kr den dagen jeg bestilte....

Bestilte også noe jeg var sikker på at kom under(i følge valutakalkulator), men ble litt over 400(!!!)kr.:eek:(tollvesenet hadde over 8kr dollaren??) men, pakken ble sendt som post, og jeg fikk ikke noe beskjed om ekstra betaling (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper veldig det går over! Mistet selv hunden min i sommer da hun brått ble veldig dårlig. Får stole på dyrlegen og håpe på det beste.

Det gikk dessverre ikke bra med han :( Han sovnet stille inn natt til Søndag. Tror han rett og slett gav opp.

Gode snille hunden min :cry: Satt å tenkte på det i natt, at vi faktisk blir så glad i dyr. Men det er jo tross alt et familie medlem. Men de gir oss så mye glede og så mye kjærlighet at det er heilt utrolig.

10517538_10154374611365587_5110321738972989719_n.jpg?oh=51602b439d77d1905aa61f1bd5646835&oe=56A4E561

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk dessverre ikke bra med han :( Han sovnet stille inn natt til Søndag. Tror han rett og slett gav opp.

Gode snille hunden min :cry: Satt å tenkte på det i natt, at vi faktisk blir så glad i dyr. Men det er jo tross alt et familie medlem. Men de gir oss så mye glede og så mye kjærlighet at det er heilt utrolig.

10517538_10154374611365587_5110321738972989719_n.jpg?oh=51602b439d77d1905aa61f1bd5646835&oe=56A4E561

Uff :( Kondolerer. Har selv mistet nok hunder.. Forferdelig trist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk dessverre ikke bra med han :( Han sovnet stille inn natt til Søndag. Tror han rett og slett gav opp.

Gode snille hunden min :cry: Satt å tenkte på det i natt, at vi faktisk blir så glad i dyr. Men det er jo tross alt et familie medlem. Men de gir oss så mye glede og så mye kjærlighet at det er heilt utrolig.

10517538_10154374611365587_5110321738972989719_n.jpg?oh=51602b439d77d1905aa61f1bd5646835&oe=56A4E561

Kondolerer masse. Alltid vondt å miste familie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syk hund på 3 dagen. Ikke fått i seg fast føde siden Tirsdag, og har gått fra å være i supert hold, til å se ut som ett bein rangel uten side stykke :( Dyrlegen tror det er ett virus, men begynner å bli litt urolig nå. Spydd og tisset ned heile gangen natt til Onsdag, noe han aldri har gjort før. o_O Har hatt stakkaren i 9 år nå. Og har nå trodd vi skulle miste han flere ganger, men ikke pga noe sånt., Så håper det går over...

Akkurat samme skjedde med bikkja mi i cirka samme alder. Helt merkelig endring på så kort tid, ble helt sammensunken og rar. Trist som faen. Kondolerer så mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...