Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Var på isbrevandring på Blåisen i helgen. Gøy! Klarte å få meg et litt dypt kutt langs indre håndflate på høyre hånd. Ikke så gøy! Nå virker det som om kuttet åpner seg helt hver gang jeg forsøker å holde en vekt i handa. Ergo blir det nok stort sett kun underkroppstrening de to neste ukene, tenker jeg.

tumblr_m26nvnNG5o1qkk10ro1_500.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Datatrøbbel! Laptop nr 1 (den jeg bruker til jobb, studier) vil ikke starte! Jadda, jeg har lada den...Kommer så langt som å snurre igang logo,men når det liksom skal komme opp startskjerm for innlogging, så er det bare svart. Og flimmer.

Laptop nr 2, som barnet bruker, måtte ha hundre oppdateringer før jeg kunne sjekke mail fra myndighetene til mitt eget firma eller sjekke bankontoene. Blæ!

Det var den dagen. Og nå er det jobb, reise bort for skole fredag-lørdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Får skikkelig vondt i meg av kattungene som holder til ved hotellet her. Det virker ikke som det er noen som eier katten, all mat/vann kommer fra turister. Flere av kattungene har skikkelig betente øyne, men det er ikke akkurat slik at jeg kan ta de med til dyrlegen. Skulle ønske jeg kunne tatt de med hjem og gitt de skikkelig stell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...