Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Fy faen så oppgitt jeg blir noen ganger. Jeg trener på Elixia Ringnes Park, og det er faktisk ett ganske bra senter. De har 5 racks, de har bumper plates, de har flere ekstra olympiske stenger, du får slippe vektene i gulvet. Når jeg spurte dem om å teipe nye grep på dip-stativet var det gjort neste dag. Når jeg spurte om de kunne kjøpe ett ekstra vekt-belte gjorde de det. Det har noen allerede stjelt. Karabinerkroken til det andre beltet er borte. Ab-hjulet de hadde har blitt stjålet. Nesten ingen reracker vektene sine. Når jeg kommer på kvelden er det fullt kaos i DB-stativene. Nå gidder de ikke kjøpe inn nye belter, 0,5kg vektskiver eller ab-hjul fordi folk stjeler det. Djeez, folk ass. Tror jeg ender opp med å kjøpe både vekter, beltet og ab-hjul selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen så oppgitt jeg blir noen ganger. Jeg trener på Elixia Ringnes Park, og det er faktisk ett ganske bra senter. De har 5 racks, de har bumper plates, de har flere ekstra olympiske stenger, du får slippe vektene i gulvet. Når jeg spurte dem om å teipe nye grep på dip-stativet var det gjort neste dag. Når jeg spurte om de kunne kjøpe ett ekstra vekt-beltet gjorde de det. Det har noen allerede stjelt. Karabinerkroken til det andre beltet er borte. Ab-hjulet de hadde har blitt stjålet. Nesten ingen reracker vektene sine. Når jeg kommer på kvelden er det fullt kaos i DB-stativene. Nå gidder de ikke kjøpe inn nye belter, 0,5kg vektskiver eller ab-hjul fordi folk stjeler det. Djeez, folk ass. Tror jeg ender opp med å kjøpe både vekter, beltet og ab-hjul selv.

Frekke jævler:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...