Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På siste tur med flyttelasset i går dro jeg på meg et ribbeinsbrudd. Typisk når jeg har muligheten til å trene igjen... Hvor lenge må man ta det rolig ved ribbeinsbrudd???

Jeg er ingen lege, men jeg ville vært forsiktig med øvelser ala boksing eller benk-med-sprett-på-kassa , ihvertfall. Har du vurdert å høre med med en lege/fysio?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På siste tur med flyttelasset i går dro jeg på meg et ribbeinsbrudd. Typisk når jeg har muligheten til å trene igjen... Hvor lenge må man ta det rolig ved ribbeinsbrudd???

Tror det kommer an på bruddet. Dra til legen og ta røntgen av det. H*n kan sannsynligvis gi deg et hakk mer presist svar enn noen her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther
Haha, måtte bare melde meg inn i den gruppa, og jeg har nok fått påvist kreft og mye annet svineri. Herregud :D

hahaha, gjorde akkurat det samme! Venter på å bli godkjent, så har jeg noe å le av i kveld også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aurelius og wingeer har vært hos legen i dag, og han sa det samme, ta det rolig og prøv meg frem. Han nevnte også at smertene blir verre og verre de neste to ukene. Gleder meg ikke for å si det mildt. Men han sendte meg ikke til røntgen.

FitFish Takker. Det var ikke det verste bruddet, og bare i et bein, så slipper muligens billigere unna enn det du gjorde da ;)

Raptorial økende smerter i 2 uker er noe jeg ser frem til. Not. Burde vel være tøff å si bring it on, men dropper det. Det flaue er at jeg to sekunder før sa til dama at man aldri skal holde en nys inne, for så å trøkke til å brekke ribbeina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...