Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Etter 1 år uten å ha vært på vekta, så tok jeg mot til meg i dag. Neste tanke var å lete etter hagla... :dead: Har kun meg selv å takke selvfølgelig, det hjelper ikke for meg å være flink til å trene når kostholdet består av 90% sjokolade! Men ok, nå har jeg nok en gang sett realitetene i øynene, så her må tvangsavvenning og jerndisiplin til. Jeg heter Regina, og jeg er sjokoholiker... :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan holder du stanga i dra øvelser?

Kniper du med stanga på "putene" eller holder du den mitt på fingrene?

Aha, den filmen gav mye meningen! Mulig smertene kommer etter mye mark på lørdag og irritasjon over tid! o_O Må jeg bare vente til det går over? Jeg prøver å massere og strekke forsiktig. Planen var å trene litt sumo mark i morgen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha, den filmen gav mye meningen! Mulig smertene kommer etter mye mark på lørdag og irritasjon over tid! o_O Må jeg bare vente til det går over? Jeg prøver å massere og strekke forsiktig. Planen var å trene litt sumo mark i morgen...

Bruker du noe særlig magnesium? Eller hansker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk vite at barnet jeg er støtte ped til, har endret skjema. Til fredager! Har virkelig ikke lyst å jobbe til 16 hver eneste fredag! Uansett er jeg på skole da, en gang i mnd...

Mer fri og mindre penger? Eller enda mindre fri og beholde pengene som i dag?? Jeg som hadde planer om enda ett kurs jeg ville gå i høst....

velkommen til i-landsproblem.no!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har bestilt vektskiver så jeg kan øke jevnt å trutt i styrkeprogrammet. Og så fikk de bare med seg halvparten av orderen min:

2 x 0.5 vektskiver TIL OLYMPISK STANG... gav dem også diameteren... da blir det mere venting... Kjip å finne ut det når du tror du henter dem... :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På vei hjem kom det en fyr bort til meg:

Han: Kan du hjelpe meg?

Jeg: Med hva da?

Han: Sex. Jeg kan gi deg mye penger for det

*Han prøver å ta på stumpen min*

Jeg: Jeg har kjæreste

Han: Jeg visste ikke at sånne som deg har kjæreste.

Jeg hadde så sinnsykt lyst til å faktisk spørre hva han mente med "sånne som deg", men jeg er redd jeg ville mistet kontrollen. Og alt dette skjedde utenfor byporten, mens det krydde av folk på gaten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...