Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Må man være spesifikk? Jeg har bare gjort en totalvurdering og funnet ut at dagen til nå suger I TILLEGG TIL å føles skikkelig bæsj...

Jeg vil si det er hakket verre. Er det én ting i veien, kan man peke det ut, gjøre noe med det, eventuelt bare sanke sympati. Litt vanskeligere å få folk med seg på at ting bare generelt er diffus dritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil si det er hakket verre. Er det én ting i veien, kan man peke det ut, gjøre noe med det, eventuelt bare sanke sympati. Litt vanskeligere å få folk med seg på at ting bare generelt er diffus dritt.

De spesifikke tingene kom bare på toppen av generell helvete-het. Nå skal jeg på trening. Gud forby om noen motsier meg før jeg har fått ut litt energi :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har nå hatt en halv uke med normal timeplan og jeg er allerede supersliten og konstant trøtt..

Har sovet i 11 timer hver eneste natt (som nesten er tredobbelt av min normale søvnmengde) og drikker 2 kopper kaffe til frokost, men klarer likevel såvidt å holde øyelokkene oppe i timene og sovner i dét jeg kommer hjem. I dag var klokken ca 13:00 i dét jeg lukket øynene for å hvile dem et øyeblikk mens læreren pratet, og da jeg åpnet dem ti sekunder etterpå var klokken på mystisk vis blitt 13:17. At ingen merket noe :roflmao:

Satser på at det bare er stress, og at det snart går over :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite søvn og gretten pga av en teit krangel med samboer kjæresten i går som varte til fire i natt og jeg er den som må stå opp tidlig til jobb, mens hun kan ligge å sove hele dagen om hun så vil det.

Idag skal jeg dessuten ut å mingle med mennesker som skal bli min fremtidige kollega og arbeidsplass for første gang. Det siste jeg trenger er å være trøtt og lite opplagt.

Dessuten trente jeg i går, så der røk vel de gainza. :notworthy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lite søvn og gretten pga av en teit krangel med samboer kjæresten i går som varte til fire i natt og jeg er den som må stå opp tidlig til jobb, mens hun kan ligge å sove hele dagen om hun så vil det.

Idag skal jeg dessuten ut å mingle med mennesker som skal bli min fremtidige kollega og arbeidsplass for første gang. Det siste jeg trenger er å være trøtt og lite opplagt.

Dessuten trente jeg i går, så der røk vel de gainza. :notworthy:

Du får ta det til etterretning. Om du rakk å krangle med dama i går betyr det at treningsøkten din uansett var for kort :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...