Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Gjest QueenWinther

På trikken på vei hjem klarte jeg ikke slutte å se på verdens desidert peneste type, men det var helt ok, for han sluttet ikke å se på meg heller. Negativ nr 1) var med mamma og pappa så fikk liksom ikke gjort noe annet enn å stirre. negativ nr 2) han gikk av en holdeplass før meg og jeg har hverken navnet eller nummeret hans )))))) - : hvordan skal jeg finne han nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På trikken på vei hjem klarte jeg ikke slutte å se på verdens desidert peneste type, men det var helt ok, for han sluttet ikke å se på meg heller. Negativ nr 1) var med mamma og pappa så fikk liksom ikke gjort noe annet enn å stirre. negativ nr 2) han gikk av en holdeplass før meg og jeg har hverken navnet eller nummeret hans )))))) - : hvordan skal jeg finne han nå

Du kan henge opp lapp på trikkestoppet? "Hei du fine mannen, vil du ta en kaffe med meg en dag? Hilsen hun jenta med det røde håret som du stirret sånn på" navn og nummer.

Eller leke tigger og sette deg på trikkestoppet og vente til han kommer neste gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther
Du kan henge opp lapp på trikkestoppet? "Hei du fine mannen, vil du ta en kaffe med meg en dag? Hilsen hun jenta med det røde håret som du stirret sånn på" navn og nummer.

Eller leke tigger og sette deg på trikkestoppet og vente til han kommer neste gang?

Jeg har lett gjennom alle på tinder som er 2km eller mindre unna, hvertfall, og der var han ikke. Har bodd her i 19år og aldri sett han før heller. Herreguuuud han var så pen jeg dør.

(og blir totalt oppgitt over meg selv nå, haha)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det her går helt bra! Vi vrir det om til at du var en gentleman under squashen :). Du er en sykt trivelig fyr!

Joa. Passet på å løpe litt bakkeintervaller i går og trene i dag, sånn at jeg har en god unnskyldning. Og taperen måtte spandere middag, så da er jeg vel egentlig en gentleman. Det kan jeg leve med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lett gjennom alle på tinder som er 2km eller mindre unna, hvertfall, og der var han ikke. Har bodd her i 19år og aldri sett han før heller. Herreguuuud han var så pen jeg dør.

(og blir totalt oppgitt over meg selv nå, haha)

Det er jo bare en halv million som bor her i byen(?), hadde du hatt oversikt over alle hadde jeg tatt av meg både hatten og frakk og bøysko. Ikke gi deg, jeg har troa:) hvordan var maten, forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther
Det er jo bare en halv million som bor her i byen(?), hadde du hatt oversikt over alle hadde jeg tatt av meg både hatten og frakk og bøysko. Ikke gi deg, jeg har troa:) hvordan var maten, forresten?

Joa, men om han bor på nordstrand, nærmere sagt holtet, så er det ikke fryktelig mange å velge mellom.. :p Maten var veldig bra! Thankyooou for god anbefaling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjukt uopplagt på trening. Mentalt er jeg klar for trening, fysisk vil jeg bare spise kake og lese en bok.

Er som om hjernen min ikke kan ha flere Obsessions, nå er det den jeg er støtteped for som er i fokus, samt skole, samt mitt eget ekteskap.

Hvorfor kan jeg bare ikke ha flere store interesser??? Er faktisk ikke tiden som har skylda. Er liksom allid alt eller iŋenting for meg! (mat, trening, jobb, studier, interesser, etc)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

husleia blir skrudd opp 1500kr om 2,5 måned :(

det er 82,5kg havregryn eller 7,1kg proteinpulver det! i måneden!

dette suger hardt.

må vel kanskje vurdere å finne meg en mindre plass å bo.

Huseier har vel ikke lov til å sette opp husleia mer enn konsumprisindeksen (elns) som er x% (gidder ikke søke opp og tenke nå....men husker vi var borti noe av det samme en gang, og fikk vite det av politifaren til hun ene jeg bodde med)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...