Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest QueenWinther
Håpløs på internettshopping... Skulle ønske jeg bare kunne trøsteshoppe når jeg ville osv, men jeg er nervevrak som f***. Satt nettopp i 10 min og skjønte ikke hva som hadde skjedd da jeg oppdaterte bestillingen min på russeservice.no... Skjønner ingenting som er på nett, jeg.

mine to år med biologi gikk ut på å internettshoppe før prøver fordi jeg var så lei av pugging <'3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg EITRANDE FORBANNA!

Bestilte reise med wizzair i forrigårs. Fikk beskjed om at en ikke kunne være med i går. Det er en av to i reisefølget som har satt opp bagasje.

Hele turen for 5 personer kostet i utgangspunktet 2100.

Gebyr for å endre navn: 1400

Begyr for å ikke møte til flyvning: 1200.

ER DET SERIØST MULIG?? Ååååååååååååå så sinna.

edit: kundetelefon koster 6kr per min (muligens mer avhengig av mobilnett?!), og de prater ikke norsk engang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tar meg den frihet til å klage litt her jeg.

Noen av dere har jo fått med seg at jeg har kjempet litt mot kreft de siste 2-3 årene å måtte amputere en fot i slutten av 2012 som en del av tiltakene/behandlingen mot det. Fikk den glade beskjed i midten av Mai at jeg endelig var blitt frisk etter at jeg hadde fått det tilbake for andre gang. Men dessverre fikk jeg beskjed på fredag om at jeg var blitt syk igjen. De har da funnet 7-8 svulster i lungene. Å nå ser det ut til at de har gitt opp troen på at jeg kan bli frisk igjen. Nå har de så langt forespeilet en behandling som i stor grad handler om livsforlengelse.

Skal i møte med legene på tirsdag for å få et endelig anbefalt behandlings opplegg.

Sier seg selv at jeg på INGEN som helst måte har tenkt å ligge meg ned å død. Skal gi full gass for å gjøre det jeg kan gjøre for å bli frisk. Men mektig lei hele drittet nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar meg den frihet til å klage litt her jeg.

Noen av dere har jo fått med seg at jeg har kjempet litt mot kreft de siste 2-3 årene å måtte amputere en fot i slutten av 2012 som en del av tiltakene/behandlingen mot det. Fikk den glade beskjed i midten av Mai at jeg endelig var blitt frisk etter at jeg hadde fått det tilbake for andre gang. Men dessverre fikk jeg beskjed på fredag om at jeg var blitt syk igjen. De har da funnet 7-8 svulster i lungene. Å nå ser det ut til at de har gitt opp troen på at jeg kan bli frisk igjen. Nå har de så langt forespeilet en behandling som i stor grad handler om livsforlengelse.

Skal i møte med legene på tirsdag for å få et endelig anbefalt behandlings opplegg.

Sier seg selv at jeg på INGEN som helst måte har tenkt å ligge meg ned å død. Skal gi full gass for å gjøre det jeg kan gjøre for å bli frisk. Men mektig lei hele drittet nå!

Og der snudde jeg ut igjen, jeg har ingenting å klage over i det hele tatt i sammenligning=) Krysser alt jeg har av fingre og tær for deg^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har på en eller annen måte klart å mistet dokumentet med analyseprosessen jeg har holdt på med siste uka. Til masteroppgaven min som jeg allerede ligger alt for langt bakpå med. En skikkelig dataherpatiderp, med ingen muligheter for gjenomretting. OFC har jeg glemt å gjennomføre alle former for backup siste uka. #SytSytSytFMLROFLMAO

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...