Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

så jævlig kaldt. nekter å stå opp. Det er høst og de neste 7 månedene er alt bare mørke, kulde og dvale

Dagens glade! Det skal bli skikkelig forfriskende. Ingen mer ukomfortabel energisugende varme og luftfuktighet, solkrem og solbrenthet, svettehelvete om natta, allergier, bugs som flyr inn i leiligheten, og sol og fugler som vekker meg grytidlig. Ser frem til kjølig temperatur, stemningsfulle mørke kvelder, og snødekt landskap. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært 'utbedring' av Drammensbanen i helga.

Å si at det er "problemer" med signalanlegget er som å hevde at Russland har en uenighet med Ukraina.

Brukte 40 minutter fra toget endelig kjørte fra Drammen stasjon til Lier.

Så ikke noe morgentrening. Men en halvtime tidligere på jobb (bare forsinka inn til byen), så da blir det jern til lunsj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fin start! Lite søvn pga flytting i går, så glemte såklart at jeg hadde fysio time før polefitness timen, nål behandling i lysken og 7000 slag med trykk bølge behandling på arma. Så i dag, fant ikke regnbuksa, glemte hjelmen på trening, så ble en virkelig gjennomvåt sykkeltur på 40min med 30min oppoverbakker i trenings tights til jobb, første som skjer når jeg setter med ned i resepsjonen, er å tryne ut av stolen og langflat på gulvet, men var ett komisk syn! :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal liksom lage en markedsplan.. :cautious: Litt usikker på hvordan jeg skal gjøre det, hvor jeg skal begynne.. Og det er jo veldig enkelt i tillegg når sjefen ikke er med på noe av det jeg mener kunne økt omsetninga xD :lol: Også så trøtt og uopplagt og støl at jeg ikke har en veldig fungerende hjerne :p Jeg so bare har fått opplæring i SSB o_O Så når Google var min venn så fortalte Google meg at jeg ikke har halvparten av hva jeg trenger for i det hele tatt lage en plan :huh: Hipphipp! Funtimes! Jeg ønser at det skal bli torsdag IDAG! :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal liksom lage en markedsplan.. :cautious: Litt usikker på hvordan jeg skal gjøre det, hvor jeg skal begynne.. Og det er jo veldig enkelt i tillegg når sjefen ikke er med på noe av det jeg mener kunne økt omsetninga xD :lol: Også så trøtt og uopplagt og støl at jeg ikke har en veldig fungerende hjerne :p Jeg so bare har fått opplæring i SSB o_O Så når Google var min venn så fortalte Google meg at jeg ikke har halvparten av hva jeg trenger for i det hele tatt lage en plan :huh: Hipphipp! Funtimes! Jeg ønser at det skal bli torsdag IDAG! :cool:

Rundt 37,5t igjen til torsdag! Det går fort, ettersom man sover litt også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...