Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gamlebyen

Jeg har en mistanke om(som sikkert er helt feil, men det hjelper ikke, for når jeg først har innbilt meg noe, så blir jeg heeelt sikker på at det skjer) at jeg må fjerne mandlene..

Dessuten hater jeg å være hos legen. Har bare vært der to ganger siden jeg var 15...

Jeg har vært "der" altfor mange ganger og likevel ikke fjernet mandlene enda :p Og jeg har hatt både vondt, feber og mandelstein om hverandre en periode.

Don't you worry. Du må nok ikke fjerne de. Litt antibiotika, litt Corsodyl, og du er god :)

(Jeg er sjukt anal f.eks. Skylte halsen med Corsodyl i en uke, lirka ut mandelsteinene med qtip, tok noen ibux, osv. Jeg lever alene, og fikser meg sjæl :D )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Var i toppform på slutten av 6 ukers ferie. Kunne jogge en time uten å dø.

Fikk plassert 1 økt pr dag i snitt, og kulen der foran ble nesten borte.

Så kom høsten. Fordømt vanskelig å få plassert trening mellom jobb, handling, unger, lekser og pendling. For ikke å snakke om dørstokkmila etter at ungene endelig har sovna og sofa & spillpc står der og lokker. Og jeg har ikke kustus på kona heller, så jeg må sitte barnevakt støtt og stadig på kvelden. Kan du tro det?

Har ikke fått trent siden sist torsdag og vedder på at jeg har gått opp igjen minst en kilo. Jeg er brennsikker på at de bedriftene som lar de ansatte trene et par timer i uka i arbeidstiden har igjen for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksisterer ikke folkeskikk lenger? Kjenner jeg blir forbanna når folk på presser for å komme seg inn på bussen mens en dame med barnevogn sliter med å komme seg av :mad:

Denne tenderer til å høre hjemme under dagens glade? Det er da bare å ta på seg den hvite rustningen, gå forran dama med barnevogn (trenger strengt tatt ikke noen dame med barnevogn heller jeg) ta rennafart, bruke tyngdekraften på vei ned fra bussen/toget/trikken og feie vekk idiotene som tror de er verdens navle(lo). Med mine 190 cm og 90 kg er jeg en sann oppdrager minst et par dager i uka.

Kun et par ganger har jeg faila. Og det var når skumle hoodlumz skulle på. After you sir!

Man BER jo ikke om å få kniv i seg heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tenderer til å høre hjemme under dagens glade? Det er da bare å ta på seg den hvite rustningen, gå forran dama med barnevogn (trenger strengt tatt ikke noen dame med barnevogn heller jeg) ta rennafart, bruke tyngdekraften på vei ned fra bussen/toget/trikken og feie vekk idiotene som tror de er verdens navle(lo). Med mine 190 cm og 90 kg er jeg en sann oppdrager minst et par dager i uka.

Kun et par ganger har jeg faila. Og det var når skumle hoodlumz skulle på. After you sir!

Man BER jo ikke om å få kniv i seg heller...

Det gjør jeg faktisk, på ett vis :p om noen prøver å gå på bussen/banen før jeg har gått av får de som oftest en skulder eller en albue i siden. Såfremt jeg ikke går i uniform, da passer det seg naturlig nok ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør jeg faktisk, på ett vis :p om noen prøver å gå på bussen/banen før jeg har gått av får de som oftest en skulder eller en albue i siden. Såfremt jeg ikke går i uniform, da passer det seg naturlig nok ikke.

Un.... Uniform?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...