Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Folk som skyter bjørn og ulv frustrerer meg så utrolig mye at jeg ikke en gang har ord for det.

Både ulv og bjørn er i kategorien sterkt truet, og, slikt jeg har skjønt det, har Norge forpliktet seg til å hvertfall bevare den norske ulvestammen - men antar at denne juridiske forpliktelsen også gjelder andre sterkt truede arter?

og folk bare dreper de fordi "de drepte sauene jeg ikke passer på....."

seriøst frustrert.

SÅ ENIG. Kast jævlene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Folk som skyter bjørn og ulv frustrerer meg så utrolig mye at jeg ikke en gang har ord for det.

Både ulv og bjørn er i kategorien sterkt truet, og, slikt jeg har skjønt det, har Norge forpliktet seg til å hvertfall bevare den norske ulvestammen - men antar at denne juridiske forpliktelsen også gjelder andre sterkt truede arter?

og folk bare dreper de fordi "de drepte sauene jeg ikke passer på....."

seriøst frustrert.

Enig! På tide å gjete sauene sine igjen, og slutte å whine over at ulven tar noen. Folk flest hadde vel forsynt seg med pizza dersom det sto tilgjengelig på bordet og frista? Ulven må jo ha mat den også, same thing:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som skyter bjørn og ulv frustrerer meg så utrolig mye at jeg ikke en gang har ord for det.

Både ulv og bjørn er i kategorien sterkt truet, og, slikt jeg har skjønt det, har Norge forpliktet seg til å hvertfall bevare den norske ulvestammen - men antar at denne juridiske forpliktelsen også gjelder andre sterkt truede arter?

og folk bare dreper de fordi "de drepte sauene jeg ikke passer på....."

seriøst frustrert.

Uten å kuppe tråden og starte en diskusjonen om hvorvidt ulv er ja eller nei i norske skoger så er debatten rundt å felle ulv og bjørn gaanske mye mer nyansert enn det du fremstiller her ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther

Selvfølgelig - men det var saken i nyhetene i går jeg var frustrert over, og den ble fremstilt på den måten.

Norge har faktisk forpliktet seg til å bevare den Norske ulvestamme, så man skal faktisk ikke skyte ulv av juridiske grunner (:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagens negative: har ikke sovet i natt, og nå har jeg drukket celsius så jeg er kvalm og svimmel av koffeinet.

Kvalm og svimmel kan du faktisk være av søvnmangel. Veit iaff at jeg reagerer sånn :p (jeg var kvalm senest igår, og det gikk heldigvis over ila dagen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalm og svimmel kan du faktisk være av søvnmangel. Veit iaff at jeg reagerer sånn :p (jeg var kvalm senest igår, og det gikk heldigvis over ila dagen)

Ja, kan være søvnmangel, men jeg har jobbet en del nattevakter, og reagerer sjelden på å "døgne". Etter en boks celsius på tom mage derimot ble jeg helt ør i toppen. Drikker ikke kaffe, og vet at jeg reagerer sterkt på koffein, så bragden skal ikke gjentas :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk bronkitt (eller noe) i begynnelsen av april, og var endelig kvitt den for en drøy uke siden og følte meg bra...i går kjente jeg at jeg begynner å bli syk IGJEN! WHY?! Trening, eksamenslesning og kostholdsplaner sklir HELT ut. Jeg er dønn frustrert og og lei meg, for jeg var så utrlig godt igang med trening til sommerformen. Hver gang jeg har forsøkt å ta en liten treningsøkt, har jeg bare endt i hostekuler og svimmelhetsanfall.

Gode immunforsvarstips mottas med takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt for mye skolearbeid før jeg kan si meg forberedt til eksamen, føler ikke jeg har noe hjem hvor jeg kan slappe av (midt i en tvungen flytteprosess) og generelt alt for mye stress til at jeg klarer å konsentrere meg om noe som helst. Yay!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk bronkitt (eller noe) i begynnelsen av april, og var endelig kvitt den for en drøy uke siden og følte meg bra...i går kjente jeg at jeg begynner å bli syk IGJEN! WHY?! Trening, eksamenslesning og kostholdsplaner sklir HELT ut. Jeg er dønn frustrert og og lei meg, for jeg var så utrlig godt igang med trening til sommerformen. Hver gang jeg har forsøkt å ta en liten treningsøkt, har jeg bare endt i hostekuler og svimmelhetsanfall.

Gode immunforsvarstips mottas med takk.

hahahahah jeg og :D

Hver gang jeg tror det er over, så kommer det en dag hvor det er "tilbake". Sykt random. Jaja. Snart over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk bronkitt (eller noe) i begynnelsen av april, og var endelig kvitt den for en drøy uke siden og følte meg bra...i går kjente jeg at jeg begynner å bli syk IGJEN! WHY?! Trening, eksamenslesning og kostholdsplaner sklir HELT ut. Jeg er dønn frustrert og og lei meg, for jeg var så utrlig godt igang med trening til sommerformen. Hver gang jeg har forsøkt å ta en liten treningsøkt, har jeg bare endt i hostekuler og svimmelhetsanfall.

Gode immunforsvarstips mottas med takk.

hahahahah jeg og :D

Hver gang jeg tror det er over, så kommer det en dag hvor det er "tilbake". Sykt random. Jaja. Snart over.

Jeg er på uke 6 med hosting nå. Har kommet til det punktet at jeg gir faen og trener allikevel. Kjenner heldigvis at forkjølelsen er på hell, og at jeg ikke blir værre av å trene nå, men begynner å bli passe lei av å ikke bli 100% frisk for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk bronkitt (eller noe) i begynnelsen av april, og var endelig kvitt den for en drøy uke siden og følte meg bra...i går kjente jeg at jeg begynner å bli syk IGJEN! WHY?! Trening, eksamenslesning og kostholdsplaner sklir HELT ut. Jeg er dønn frustrert og og lei meg, for jeg var så utrlig godt igang med trening til sommerformen. Hver gang jeg har forsøkt å ta en liten treningsøkt, har jeg bare endt i hostekuler og svimmelhetsanfall.

Gode immunforsvarstips mottas med takk.

Sliter med akkurat det samma sjøl..

Fikk lungebetennelse for snart 8 uker siden. Først 1 mnd syk, så 2 uker på jobb, så 2 uker sykemeldt igjen, og nå har jeg vært halvanna uke på jobb, og blitt forkjøla.. DAFUQ.. kom igjen immunforsvar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på uke 6 med hosting nå. Har kommet til det punktet at jeg gir faen og trener allikevel. Kjenner heldigvis at forkjølelsen er på hell, og at jeg ikke blir værre av å trene nå, men begynner å bli passe lei av å ikke bli 100% frisk for å si det sånn.

Sykt digg å være på et treff, i butikken, treningen eller sitte i en tlf med en kunde når en hostekule kommer. AWESOME <3

edit: TIL halve Norge har AIDS.

dobbel edit: enda diggere å ha kjeften full av ris/mat når den kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jævla magesår.

Går konstant rundt med sur mage. Og då kommer magesåret. :depressed:

Propper meg full av Somac og blir oppblåst som en jævla hval som har vært strandet noe uker. :banghead:

....vent litt. PPI har den effekten? SÅ DET ER IKKE MEG?! Jeg har gått på Nexium i snart....3 år? og mest sannsynlig livet ut. Helvete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....vent litt. PPI har den effekten? SÅ DET ER IKKE MEG?! Jeg har gått på Nexium i snart....3 år? og mest sannsynlig livet ut. Helvete.

Jupp, dessverre. Er noe jævla dritt.

Har prøvd Minifom mot det, men fungerer bare delvis. Men bør prøves.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...