Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Pokkers umulig å få sove i natt, så halv 3 var jeg å tok meg en Melatonin, og sovnet vel en times tid etterpå. Og opp kl 05.30 og så på trening. Og nå er jeg på jobb og ser stjerner på skjermen. (n)

Tror det blir tidlig hjem i dag og sove litt ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lovisa

Søren! Bikiniane frå i fjor er for store. Og det er jo sååå gøy å kikka etter bikini i butikkane... :(

(Fri frå jobb + pålagt treningsfri, dagen blir brukt til dei merkelegaste ting...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søren! Bikiniane frå i fjor er for store. Og det er jo sååå gøy å kikka etter bikini i butikkane... :(

(Fri frå jobb + pålagt treningsfri, dagen blir brukt til dei merkelegaste ting...)

Slutt med klaginga, du har jo jobbet for dette! Bra jobbet!

Du kan feire ved å være superslem (noe jeg vet du trives med). Nilsern og jeg skal trene, og vi er ikke fremmed for en challenge :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lovisa
Slutt med klaginga, du har jo jobbet for dette! Bra jobbet!

Du kan feire ved å være superslem (noe jeg vet du trives med). Nilsern og jeg skal trene, og vi er ikke fremmed for en challenge :whistle:

Alltid gøy å vera slem! :)

Denne er fin:

- 8 (kvar arm) kettlebell swings to clean & press

- 15 boxjumps

- 12 kettlebell two-handed snatch

- 15 "kast medisinball på veggen og fang han på veg ned i knebøy"

6-10 rundar, 1-3 minutt pause

Kasting av medisinball på vegg kan kanskje erstattast av goblet squats eller noko slikt? Eventuelt sidan de er to så kan de kasta ballen til kvarandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest QueenWinther

hodepine og fryktelig mye kjemi igjen å gjøre .. er lei av ketoner, aminer og karboksylsyrer, for å si det mildt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innser at det er lite interesse for loggboken min, og frykter at "but-selfie" muligens er det eneste som kan endre saken...:banghead:

Hvis du legger link til loggboken under avataren din er det en god begynnelse, lettere for andre å se at du har loggbok og dermed klikke seg inn på den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...