Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

I går satt jeg på uteserveringen til studentsenteret i Bergen og ut av det blå kom det fire crossfitter med romaskiner på slep og rigget seg til på plassen der med boomblaster og rodde intervall. Det var jævlig. Elendige folk.

Antar det var romaskintimen som ble flyttet ut pga. finværet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Folk som sier at alle som trener er "bola"...

Dvaske folk med dårlig selvbilde, som forsøker å overbevise seg selv om at alle atletiske folk er bolere, for å kunne føle seg bedre over sin egen dårlige fysikk. Kan tenke meg dette er de samme lubne folka som kommer med ernæringsråd til veldreide fitnessfolk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther

Ble så frustrert på snatchen i dag at jeg faktisk begynte å gråte fordi det ikke gikk. Helt jævelig. Hjalp ikke at Ellen og mauricio prøvde å hjelpe, så fikk en LC-økt og fikk utsatt snatch til lørdag og søndag. Nå kommer ikke trikken. Vil dø

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter med akkurat det samma sjøl..

Fikk lungebetennelse for snart 8 uker siden. Først 1 mnd syk, så 2 uker på jobb, så 2 uker sykemeldt igjen, og nå har jeg vært halvanna uke på jobb, og blitt forkjøla.. DAFUQ.. kom igjen immunforsvar!

Helv...skal ikke treningsfolk liksom ha så bra helse, da? :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er på uke 6 med hosting nå. Har kommet til det punktet at jeg gir faen og trener allikevel. Kjenner heldigvis at forkjølelsen er på hell, og at jeg ikke blir værre av å trene nå, men begynner å bli passe lei av å ikke bli 100% frisk for å si det sånn.

Sjekket deg for mycoplasma? Hilsen lungebetennelseminsttogangeriåretsidenjegvartolvpågrunnavdårligvenstrelunge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte at knærne jeg ødela på selveste nasjonaldagen var på bedringens vei... Så jobbet jeg i dag. 2,5 timer inn i vakta hovna knærne opp til tømmerstokkstørrelse igjen, og jeg måtte få noen til å ta over skiftet mitt siden jeg...ehm...ikke klarte Å GÅ. Jeg føler meg dum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekket deg for mycoplasma? Hilsen lungebetennelseminsttogangeriåretsidenjegvartolvpågrunnavdårligvenstrelunge

Har ikke vært hos legen, men jeg har heller ikke feber eller dårlig almenntilstand. Kun hoste og tett nese. Har hatt mycoplasma før og vet at det er mye verre (feber/dårlig almenntilstand) og jeg har merket stor bedring siste uka selvom jeg har trent, så det går nok helt over snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helv...skal ikke treningsfolk liksom ha så bra helse, da? :p

Det jeg og trodde. Tar vitamintilskudd, spiser mye grønt så skal ha nok av mineraler. tar ZMA.. men neida..

Mulig fordi treningsfolk "presser seg selv" så mye på trening, og bryter ned kroppen, at vi blir mer mottakelige for "dritt" ? o_O ..

Sjekket deg for mycoplasma? Hilsen lungebetennelseminsttogangeriåretsidenjegvartolvpågrunnavdårligvenstrelunge

Zigma Ville jeg og gjort, tok testen akkurat, fikk tips av en onkel som er lege, heldigvis hadde ikke jeg dette da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...