Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det jeg liker enda bedre enn en hel søndag på jobb er

Å sove dårlig, og våkne midt på natten. Dautrøttt, og tro at jeg er tissetrengt men så viser det deg at jeg har fått mensen. Så nå er jeg våken, trøtt, har magekramper og må på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest QueenWinther

trolig siste styrkeøkt på de neste 28 ukene i dag. Kjipeste ofringen jeg har gjort på en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther
Det var lenge? Bare kettlebell-trening fremover? :)

VM i november/desember, og jeg har gjort den øvelsen 2/3 ganger med 10kg - skal opp på 16, så blir intensivt på kettlebellfronten fremover, ja! Tror, heldigvis, at det er verdt ofringen. (:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ferdig trent, nydusja, lukter godt, har kvelden fri OG jeg er singel... FML

#GoOutBeAwesome

#GetYourSparkleOn

Edit:

Jeg har ikke vært i dusjen enda, lukter "mann", sliten etter gårsdagen, ikke trent, nettopp pussa tenner, sitter i boksern foran PCen og er straks på vei ut for å handle junkfood. Ja. Junkfood. (og så skal jeg kanskje trene ikveld).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

#GoOutBeAwesome

#GetYourSparkleOn

Edit:

Jeg har ikke vært i dusjen enda, lukter "mann", sliten etter gårsdagen, ikke trent, nettopp pussa tenner, sitter i boksern foran PCen og er straks på vei ut for å handle junkfood. Ja. Junkfood. (og så skal jeg kanskje trene ikveld).

Det høres igrunn ganske herlig ut, med mindre hodet ditt dunker som en dårlig snekker?! Du får sende meg Snap av junk'en! Enjoy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er skjortestrykingsdag i dag. Jeg har utsatt det så lenge jeg kan, men selv de beste strykefrie skjortene mine har forrædet meg. Føler det som om jeg dør litt på innsiden hver gang jeg tar frem strykejernet, så dette skal bli et sannt helvete. :shifty:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...