Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Gjest Fortuity.

Å, Alta, nei. Hva i alledager skjer i Alta?
Åh, bummer. Alta er et fint sted å mellomlande når man er på vei til Honningsvåg.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sommeren er i gang for fullt,og på en diett bestående av kaffe, fiskesuppe-rester fra lunchservice med litt ekstra grønnsaksrester, innetemperatur på femti pluss,dårlig sosialt klima og mere kaffe,har vekta nå krøpet under tresifret ned til 99 kg,et foreløpig tap på 7,5kilo siden min bursdag den 25 mars.

Greit nok å veie mindre, men skulle helst sett at ikke alt av styrke gikk ut av vinduet samtidig:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er to timer til eksamen og jeg kan fortsatt ikke nynorsk.

Gjør som jeg gjorde og skriv alltid;

- Eg istedenfor jeg

- Dei istendenfor de

- Kast på noen ø'er y'er her og der

- Ord som normalt slutter på 'er' eller 'e', der bytter du bare ut e med a.

- Også skriv konsekvent ikkje og kor.

SÅNN, lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solbrent på skuldrene :( Husket å smøre alt annet med spf 50, men løket det til og glemte altså skuldrene.. Svidd som fy :(

Jeg har gjort akkurat det samme... Bortsett fra at jeg løket litt ekstra, så hele forsiden av overarmene + skuldrene er nå hummerrøde. Jeg som trodde at midtøstengenene mine beskyttet meg mot sola.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er to timer til eksamen og jeg kan fortsatt ikke nynorsk.

Alfa og omega på nynorsk eksamen : De fleste vanlige ordene som brukes i bokmål, kan også brukes i nynorsk. Vil ikke gi deg en 6'er , men om du bytter ut de mest "klassiske" og skriver bra, holder det fint til en 5'er ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Solbrent, litt hjertesorg, allergi, infeksjon i kroppen og har lyst til å trene så hardt at jeg føler meg bedre,

Men, på den positive siden, jeg har en fantastisk hund som har bestemt seg for å ligge på fanget mitt til jeg føler meg bedre og jeg har is i fryseren.

Jeg får spise isen og så komme meg opp på beina. Har ikke tid til å sitte her og føle synd på meg selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther

har så vondt i underarmene at jeg har prøvd å kjøle de ned med smirnoff-flaske og fryste bær.

funker ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jobben :(:cautious::stinkyfeet: Møkkajobb.. Burugla gjør egentlig en ganske ålreit jobb med å gjøre jobben til møkkajobb :blackeye: Skjønner ikke hvordan det er mulig for 60(!!!) åringer som er mamma/bestemor/2gangskone.. (kanskje det er derfor hun er 2gangskone :dry:) og være så jævlig barnslig sutrete.. Ekspert på offerrollen og i tillegg klager meg inn til sjefen annenhver dag.. Og sjefen er redd burugle (konfliktsky som han er)...

JEG VIL HA NY JOBB NÅ!!!!! :D

On the brightside mannebeinet mitt er fantastisk :love:

Og sånn +/-harikkebestemtenda... Jobb2 er utskrevet av sykehus.. Det er jo bra, menne jeg må til jobb2.. Vet ikke helt hva jeg kan forvente såå gruer meg.. :( Sist gang ble jeg nesten dårlig.. Jeg er ikke sånn veldig flink med syke mennesker :woot:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våknet opp midt på natta med blod på hele puta. Greide tydeligvis å ta ut begge piercingene i søvne, og starte å slå til piercinghullene. Nå er øret hovent og vondt, og det føles ut som jeg er halvt i koma. Trappeintervall fristet plutselig ikke så mye lenger nå pga dårlig søvn.. Æsj.. Skal skal ikke? :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...