Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest =xXx=
Dagens negative ; lagt inn regninger i nettbanken med tilsynelatende laaaang forfallsdato, har glemt at de var der; og nå er jeg blakk. Surprise!

Velkommen til klubben. Ble realitetsorientert i dag da jeg sjekka saldoen…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Satanhelvettesskit!! :mad: Akkurat no er eg både irritert, lei, sint og frustrert på ein gong! Alt hopar seg jo opp! Får unnagjort ein del ting som skapar bekymring å stress, berre for å få eit lass nye ting dumpa i fanget.

Enkelte personar har ikkje noke liv. Eg er så helig å kjenne eit individ som verkar å kun ha eit mål i livet, nemleg å gjere mitt liv til eit helvette...vel, FUCK DEG!!!!!

*utbåsing!*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satanhelvettesskit!! :mad: Akkurat no er eg både irritert, lei, sint og frustrert på ein gong! Alt hopar seg jo opp! Får unnagjort ein del ting som skapar bekymring å stress, berre for å få eit lass nye ting dumpa i fanget.

Enkelte personar har ikkje noke liv. Eg er så helig å kjenne eit individ som verkar å kun ha eit mål i livet, nemleg å gjere mitt liv til eit helvette...vel, FUCK DEG!!!!!

*utbåsing!*

who is bothering "the girl in the dress" :happy:

enkelte som har lite å gjør på. da er det bare å gjør slike ..!.. (-_-) ..!..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest QueenWinther
Testa et nytt proteinpulver og det smakte høgg!!!!!!!!! The search continues (alternativt må MyRevolution få ut fingern)

Prøvd 100% whey gold standard?

om ikke kan du smake når du kommer innom her. (:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...